hondascoopy Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 fikk et problem med pc'n min for en stund sia, den bare fryste helt, INGENTING fungerte, når jeg restarta så peip den bare fik kda tips om at det kunne være rammen, så fikk tak i en ny en, hjalp ikke mye, men litt, endte op pmed at jeg barel ot den ligge og fiksa gamle pc'n, men er lei av å ikek kunne spille nå så har da skaffet en ny hdd, slik at jeg kan teste å få liv i andre pc'n å demonterte hele pc'n, tok ut batterier, resetta alt som kan resettes via jumpere. satt sammen igjen, fikk installert windows på nytt, før stoppet den bare halvveis hele tia. men nå funker den kun i sikekrmodus, bare stopper midt i da windows XP logoen kommer, får akkurat sett at det er en blå feilmelding som komemr opp, men den restarter seg selv med en gang så fåkke sett hva som står noen som har noen tips om hva feilen er? har da disse delene: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=312816 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315842 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311666 dette fungerte da feilfritt i en mnd elelr 2, men så bare fryste den. noen som har noen ide'r til hva problemet er? har også et problem med at jeg ikek får noe signal ut av skjermkortet, så bruker et dårlig pci 2mb skjermkort nå, funker, har sikekrt noe med driverne å gjøre, men vil få liv i pc'n, skal teste sjermkortet hos en kompis som har pci express han å, så finenr ut om det er kortet sin skyld Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 har du fleire diskar i? prøv å ta ut unødvendige CD rom og HD, sjekk om XP cden funkar Lenke til kommentar
haades Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 installerte du IDE drivern fra nForce pakka? Lenke til kommentar
hondascoopy Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 har kun i en hdd og en dvdrom, så kan ikke fjerne noe har forresten testa skjermkortet, funker fett hos en kompis, så er nok noe fuck med hovedkortet. har ikek fått installert en eneste driver, funker kun i sikkermodus Lenke til kommentar
hondascoopy Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 må vell også sdi at den gamle rammen funker ikek i det hele tatt, da pipr pc'n bare, men med den nye funker den greit utenom sikkermodus Lenke til kommentar
hondascoopy Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 nå blir hovedkort og CPu sendt inn til komplett for testing Lenke til kommentar
hondascoopy Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 og nå er delene mottatt igjen, komplett fant ingen feil, bombe satt sammen pc'n idag, hjalp INGENTINg, er HELT lik som før, utenom at nå funker den ikke i sikkermodus engang, og bare restarter seg. send en sinna mail til komplett nå Lenke til kommentar
araziel Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Kjørt memtest86 på den rammen du har nå? Kan være noe med ramsporene på HK e.l. Hadde et HK en gang som hadde en feilaktig DIMM-slot. Fikk da mange av de samme problemene. Windows loada halvveis, krasja under installasjonen av og til også, mye rart. Men å kjøre memtest er iallefall gratis og enkelt, så kan jo teste det. Lenke til kommentar
hondascoopy Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Kjørt memtest86 på den rammen du har nå? Kan være noe med ramsporene på HK e.l. Hadde et HK en gang som hadde en feilaktig DIMM-slot. Fikk da mange av de samme problemene. Windows loada halvveis, krasja under installasjonen av og til også, mye rart. Men å kjøre memtest er iallefall gratis og enkelt, så kan jo teste det. 6236638[/snapback] sendt PM Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg har et problem, når jeg skal inn på windows fryser den midt i loadinga, XP logoen er framma og den blå loade greia har stoppa, skjer hver gang. Prøvde innstallere en XP versjon, en engelsk versjon, funka fint det inntil det bare restarter seg etter xp loadinga. Nå har jeg altså 2 xp versjoner på dataen. Jeg kommer inn i sikkermodus på den gamle versjonen, kan ikke innstallere samme versjon over den gamle, fordi den som er på maskina er nyere enn den som er på cden. Når jeg prøver å formatere harddisk C: der windows ligger går ikke det, ikke via DOS heller, kommer en melding at " Kan ikke låse stasjonene, volumet er i bruk" det er ikke noe som bruker denne stasjonen. Jeg er som sagt i sikkermodus. Finnes det en annen løsning, hvordan skal jeg klare å formatere maskina? Venter i spenning på svar, er desp nå! mvh. Fredrik Lenke til kommentar
hondascoopy Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 bla bla bla 6239804[/snapback] meg må du ikek spørre ivaffall hehe bare å låne posten det Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 bla bla bla 6239804[/snapback] meg må du ikek spørre ivaffall hehe bare å låne posten det 6240090[/snapback] Sorry, tenkte jeg kunne slenge inn mitt innlegg siden det var noe av det samme problemet, gadd ikke åpne en ny tråd angående dette, men jeg fiksa det igår, så skal ikke forstyrre deg mer mvh. Fredrik Lenke til kommentar
hondascoopy Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 bla bla bla 6239804[/snapback] meg må du ikek spørre ivaffall hehe bare å låne posten det 6240090[/snapback] Sorry, tenkte jeg kunne slenge inn mitt innlegg siden det var noe av det samme problemet, gadd ikke åpne en ny tråd angående dette, men jeg fiksa det igår, så skal ikke forstyrre deg mer mvh. Fredrik 6247254[/snapback] no problem . får no bumpa posten si hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå