Lozip Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg har slitt lenge med å dele adsl med et lite hjemme nettverk. Ja, ja, online sier at du kan bruke den innebygde funksjonene i Windows til å dele linjen men det går ikke. Er det noen som har noen tips eller et svar ? skulle helst ha sluppet å sette opp en linux maskin som durer :smile:. Jeg tar imot alle forslag ! - Lozip - [ Denne Melding var redigert av: Lozip på 2002-10-02 23:11 ] Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Kanskje en fordel å utdype seg litt? :smile: Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 23:09, skrev Knuty:Kanskje en fordel å utdype seg litt? :smile: Så sant, så sant! Lenke til kommentar
Lozip Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 fy fader dere er sjappe. Trykte på enter litt for tidlig :smile: [ Denne Melding var redigert av: Lozip på 2002-10-02 23:33 ] Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 LOL :grin: Det jeg svarte på var en tekst der det sto følgende: "Har jeg modem IP?" Det var sannsynligvis et lite glipp i forumet.... for det var nok det og Knuty svarte på :smile: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Dele adsl (telenor) billigst: sett to nettverkskort i den ene maskinen, sett ip'n til det kortet som "deler", som default gateway på den andre maskinen. huk av for del denne tilkoblingen med andre maskiner i Gateway-pc'en.. litt krunglete forklart kanskje, men det funker.. men fyr løs hvis du lurer på noe. :smile: Edit; hvis det ikke funker, pass på at ikke brannmuren din stenger for kommunikasjon mellom de, sjekkes lettest ved å pinge.. _________________ [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-10-02 23:57 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Søk på forumet, det er tonnevis av slike tråder. Vi har tom en guide for deling av internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå