WinZ Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg skal kjøpe meg nytt skjermkort til mitt EpoX 8kha+ hovedkort. Men jeg har hørt at det er enkelte av de nyeste geforce skjermkortene som ikke passer i agp porten på hovedkortet. Jeg lurte på om noen visste hvilke som passer, eller hvilke som ikke passer ?? Takker for alle svar. [ Denne Melding var redigert av: WinZ på 2002-10-02 23:05 ] Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Har ikke kortet, men du tenker nok på AGP 2.0 slot, eller AGP Pro. Sloten er også for skjermkort til profesjonelt bruk - d.v.s. sloten passer både til AGP 1.0-kort ( bakoverkompatibel ) og AGP Pro. Et hovedkort med slot for kun 3.3-volt, vil ikke kunne ta et AGP Pro skjermkort. Det gjelder visst noen få gamle kort: http://www.ati.com/support/faq/agpchart.html#Figure3 [ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-10-03 00:19 ] Lenke til kommentar
pegg Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 jeg har 8kha+ og msi ti4400 det passer nå det da. tror det er bare visiontek ti4x00 som ikke passer Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Det er visst kondesatorene som gjør at det ikke passer, har hørt at 4400 og 4600 ikke passer. Lenke til kommentar
WinZ Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 ok. tusen takk for hjelpen. :smile:) men jeg fant ei side der det stod alle korta det støtta. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hvis du liker å lodde kan du jo bare flytte den kondensatoren som står i veien. Det er ikke værre enn å lage en liten forlengelse av ledningene sånn at man kan ha kondensatoren liggende i stedet for stående. Lenke til kommentar
pegg Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 15:19, skrev Simen1:Hvis du liker å lodde kan du jo bare flytte den kondensatoren som står i veien. Det er ikke værre enn å lage en liten forlengelse av ledningene sånn at man kan ha kondensatoren liggende i stedet for stående. er det ikke mye lettere å bare la være å kjøpe visiontek kort da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå