erisor Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har nylig reformatert C disken min for å reinstallere XP. (PCen var infisert av spyware, som benyttet seg av rootkits for å skule seg. Ingen verktøy jeg prøvde klarte å reparere det.) Uansett.... jeg formaterte BARE Cdisken for XP, men lot D disken være som backup, slik at jeg slapp å brenne alt ut på CD. Problemet er bare at nå får jeg ikke tilgang til alt som lå på D disken. Mange files påsktår at jeg ikke har tilgang når jeg prøver å åpne dem. Har forsøkt scandisk, men det gjorde ingen forskjell. Er det noen som har noen erfaringer å dele angående dette, og kanskje en løsning / verktøy som kan helpe? Erik. Lenke til kommentar
FrodeKommode Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Tjo hei! Kanskje noen programmer på denne siden kan hjelpe deg? Jeg har en gang måttet ta med harddisken min til en kamerat for å koble den i hans maskin for å hente ut dataen der. Det er noe ordentlig drit, men så slipper man i alle fall å gå glipp av de gode filer (: Lykke til Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Slik blir du eier av.............. http://support.microsoft.com/default.aspx?...roduct=winxpINT Lenke til kommentar
erisor Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Toppers.... endring av tillatelser funket 100%. Tusen takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå