matsro Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hei, jeg har hatt et problem nå en god stund. har prøvd å hørt med folk men det virker ikke Jeg har en ganske ny AMD3200 prosessor som konstant viser temperaturer på rundt 70 grader. KOmmer ikke lavere enn rundt 60 men går fort opp i 80 grader, og da restarter pcen seg med engang. Dette skjer spesiellt når jeg spiller. Jeg har ikke en boxed vifte, kjøpte en cpu vifte utenom men virker ikke som om den greier jobben. Nå fortiden kjører jeg med åpent kabinett og en stor vanlig vifte som blåser inn, selv ikke dette fungerer særlig godt. Noen som har peil på hva som kan være feil? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det kan være biosen som leser feil.... har du kjent på ribba og kjent om den er så varm som det står? se om det hjelper å oppgradere bios.... Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Kan du oppgi hvilken CPU kjøler du kjøpte? Jeg ville forsøkt å sjekke at kjøleren sitter skikkelig på CPU. Termisk pasta er også viktig. kjenn på kjøleribben varm Edit: Fjern evt støv fra kjøleribba! Endret 30. april 2006 av heisann80 Lenke til kommentar
matsro Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har kjent på kjøleribba, å den er veldig varm. så jeg tror det stemmer! har brukt termisk pasta:S Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Kan du oppgi hvilken CPU kjøler du kjøpte? Er cpu like varm uten side dør/åpent kabinett? Siden du sier den er veldig varm, så blir varmen ledet fra CPU til kjøleribba, men ikke effektivt transportert vekk fra denne. Hva det skyldes vet jeg ikke, men mulig du bør bytte kjøler. evt sette en ekstra vifte til å blåse på kjøleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå