Gå til innhold

Adobe RAW-konverter til Canon 30D?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt Canon 30D og vil gjerne fotografere i RAW. Medfølgende programvare fra Canon til konvertering synes jeg ikke er god. Jeg har brukt Adobe sin tidligere til 300D og den har jeg likt bra, men den finnes ikke for 30D. Er det noen som vet når den kommer? Jeg har forøkt å sende mail til dem men de svarer ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kjøpt Canon 30D og vil gjerne fotografere i RAW. Medfølgende programvare fra Canon til konvertering synes jeg ikke er god. Jeg har brukt Adobe sin tidligere til 300D og den har jeg likt bra, men den finnes ikke for 30D. Er det noen som vet når den kommer? Jeg har forøkt å sende mail til dem men de svarer ikke.

Jeg ser du blir anbefalt Pixmantec og Phase One når du spør om ACR, og drister meg derfor til å foreslå Bibble.

www.bibblelabs.com

Lenke til kommentar

6016197[/snapback]

Camera Raw 3.4 fra adobe er kanskje noe? Er for Canon 30D http://www.adobe.com/support/downloads/pro...latform=Windows

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...