Gå til innhold

Mobil ringer til feil mobil

Anbefalte innlegg

Hum, vanskligt å finne et sikkelig emne til dette her. Men det har seg slik.

Jeg har hatt en mobil før, med XXXXXXXX Nummer, og en nokia mobil, alt dette gav jeg til faren min, (simkort og mobil) Da jeg kjøpte meg ny.

Men nå har faren min gitt den samme mobilen til broren sin. (dog, uten simkort)

Og nå problemet. Når jeg ringer til farmin (som har gamle simkortet, og samme nummer) Så kommer jeg avogtil til Onkelen min (broren til farenmin) Da får jeg alltid telefon a v han, som lurer på hva jeg ville.. Jeg sitter der like dum vær gang å sier at jeg ikke har ringt..

Hva kan være galt her.. Er ikke alltid jeg kommer til onkelen min sin mobil :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hum, vanskligt å finne et sikkelig emne til dette her. Men det har seg slik.

Jeg har hatt en mobil før, med XXXXXXXX Nummer, og en nokia mobil, alt dette gav jeg til faren min, (simkort og mobil) Da jeg kjøpte meg ny.

Men nå har faren min gitt den samme mobilen til broren sin. (dog, uten simkort)

Og nå problemet. Når jeg ringer til farmin (som har gamle simkortet, og samme nummer) Så kommer jeg avogtil til Onkelen min (broren til farenmin) Da får jeg alltid telefon a v han, som  lurer på hva jeg ville.. Jeg sitter der like dum vær gang å sier at jeg ikke har ringt..

Hva kan være galt her.. Er ikke alltid jeg kommer til onkelen min sin mobil  :hmm:

6016165[/snapback]

Sikker på at din far ikke har aktivert viderekopling til angitte onkel sitt nummer 'when unavailable' ?

_nifty_

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...