Ascubal Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 HVordan kan man komme inn dit? Hvis mulig da? Det er en spak man kan dra i, men den er rusta fast.. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det er et quest. Tror du får det av en orc i Bravil.. Eller kanskje av en i byen, orcen er i det minste med. Snakk litt rundt i Bravil til du blir henvist til denne orcen i et vertshus på andre siden av elven fra kirken. Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Fort Grief hører til i questet "caught in the hunt". forhør deg rundt i Bravil etter Aleron Loche, Han skal du redde i Questet. Du får questet av kona hans Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Fort Grief hører til i questet "caught in the hunt". forhør deg rundt i Bravil etter Aleron Loche, Han skal du redde i Questet. Du får questet av kona hans 6016813[/snapback] hvor er kona da? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Mener å huske at hu kommer til deg en eller annen gang du er i Bravil Lenke til kommentar
asad Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Gjorde denne questen igår. Slet med å komme meg inn jeg og, til jeg 15 min senere oppdaga en greie man skal vri på til høyre for døra til forten:D Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 hvor er kona da? Omtent midt i Bravil er det et hus som du må ha en nøkkel for å komme inn i, på taket til dette huset er det et mindre hus, der er hun vanligvis Lenke til kommentar
edds Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det questet er skummelt, forresten! Kom godt forberedt. Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Når har jeg gjort alt bullet og skal ut å møte han orcen skjer det noe rart, jeg går ut døren så kan jeg plutselig ikke røre meg eller noe, jeg ser orcen 10 meter oppi bakken men jeg kan ikke gå til han. (Det er samme frysing som skjer når du snakker med ”night mother” lurer…) HJELP! :S Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Når har jeg gjort alt bullet og skal ut å møte han orcen skjer det noe rart, jeg går ut døren så kan jeg plutselig ikke røre meg eller noe, jeg ser orcen 10 meter oppi bakken men jeg kan ikke gå til han. (Det er samme frysing som skjer når du snakker med ”night mother” lurer…) Jeg mener å huske at det er en av buggene som blir fikset i den nye beta patchen Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 har prøvd mmed patchen, men det samme skjer bare... noen som har noe tips? HJELP! Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg fant denne siden: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Caught_in_the_Hunt jeg har gjort det KillAllActors, men det jhelper ikke, han fyren bare dør så står jeg det og kan ikke bevege meg... Fins det noen sånn "kode" for å komme ut av det "frozen" greiene! Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Jeg fant denne siden: http://www.uesp.net/wiki/Oblivion:Caught_in_the_Hunt jeg har gjort det KillAllActors, men det jhelper ikke, han fyren bare dør så står jeg det og kan ikke bevege meg... Fins det noen sånn "kode" for å komme ut av det "frozen" greiene! 6040899[/snapback] du kanke skyte en pil på fyren eller noe? edit: å loade et tidligere spill vil sansynligvis fikse dette. Endret 4. mai 2006 av asad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå