Liquid_Crystal Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Morn igjen folkens. Er på jakt etter et nytt kabinett men vil gjerne ha det så lite og petite som mulig utvending. Problemet er da at det skal brukes til en del mengder harddisker og trenger derfor en god innvendig løsning til hdd stort hdd rack. Har ikke bestemt meg for om jeg skal bytte ut det gamle poweret mitt så forslag på kabinett med og uten PSU går greit. Det andre og tredje kravet er at jeg vil holde kostnaden på et minimum og kabinettet skal ikke ha dør foran cd-rom slots. Oppsumering (hvis det over var uklart): 1. fysisk lite kabinett (midi tower er det minste hovekortet mitt passer i) 2. plass til minst 5 harddisker 3. skal ikke ha frontdør 4. skal ha gi mest mulig for pengene 5. forslag med og uten PSU mottas Tusen takk for alle forslag. Tormod Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Morn igjen folkens. Er på jakt etter et nytt kabinett men vil gjerne ha det så lite og petite som mulig utvending. Problemet er da at det skal brukes til en del mengder harddisker og trenger derfor en god innvendig løsning til hdd stort hdd rack. Har ikke bestemt meg for om jeg skal bytte ut det gamle poweret mitt så forslag på kabinett med og uten PSU går greit. Det andre og tredje kravet er at jeg vil holde kostnaden på et minimum og kabinettet skal ikke ha dør foran cd-rom slots. Oppsumering (hvis det over var uklart): 1. fysisk lite kabinett (midi tower er det minste hovekortet mitt passer i) 2. plass til minst 5 harddisker 3. skal ikke ha frontdør 4. skal ha gi mest mulig for pengene 5. forslag med og uten PSU mottas Tusen takk for alle forslag. Tormod 6016125[/snapback] Se på Lian Li sine.. Lenke til kommentar
radier999 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Se på dette kabinette er egentlig et Server kabinett memen Yeong Yang Server Cube YY0221BB Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det må bli enten Yeong Yang server cube, eller LianLi modular cube case (eller hva den nå het ) Utrolig stilige og praktiske kabinetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå