Gå til innhold

Natt til 1. mai - Hva skal du?


razh0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. Kven har sagt at dei som nyter alkohol er taparar?

2. Kvifor blir du nerd om du gjer matte i staden for å drikke deg full?

6024634[/snapback]

1. Stealth, på første side

2. Ser du ikke det, så er du en nerd selv

6024708[/snapback]

Ok, så man er nerd hvis man sitter hjemme en helg og ikke drikker en hel flaske 60%? Greit, men da tror jeg faktisk du selv også er en nerd iblant. (Btw, man må ikke være nerd, skumle greier) :roll:

 

Selv var jeg der alle andre var, drakk nok til å sjangle godt på veien hjemover og gjøre et par mindre tabber. :p

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

[offtopic]

Eie meg selv?

 

Så 580 innlegg over ca 1 og et halvt år er mye?

6024617[/snapback]

Vel, for det første er 580 innlegg en del, og viktigere: Nesten alle er i WoW-delen ;)

Og greia er vel først og fremst at du kommer her og ler av alle nerdene (ja, er endel nerder her, men det er jommen du også!) for så å skryte av hvor mye sprit du drakk. Det får deg til å virke som... ja, en helt vanlig bygdeidiot og skapnerd. Ikke vondt ment :)

 

[/offtopic]

 

Selv var jeg på byen med noen kamerater og svei av mye mer penger på drikke enn jeg hadde råd til :p Bare glad jeg ikke kom på at jeg hadde bankkort...

Lenke til kommentar
1. Kven har sagt at dei som nyter alkohol er taparar?

2. Kvifor blir du nerd om du gjer matte i staden for å drikke deg full?

6024634[/snapback]

1. Stealth, på første side

2. Ser du ikke det, så er du en nerd selv

6024708[/snapback]

Heller nerd enn ein som ser ned på dei som ikkje hyler ned ei flaske 60%.

 

Etter å ha sett Revenge Of The Nerds 1-5 er det ikkje tvil om at det ruler å være nerd :dremel:

Lenke til kommentar
[offtopic]
Eie meg selv?

 

Så 580 innlegg over ca 1 og et halvt år er mye?

6024617[/snapback]

Vel, for det første er 580 innlegg en del, og viktigere: Nesten alle er i WoW-delen ;)

Og greia er vel først og fremst at du kommer her og ler av alle nerdene (ja, er endel nerder her, men det er jommen du også!) for så å skryte av hvor mye sprit du drakk. Det får deg til å virke som... ja, en helt vanlig bygdeidiot og skapnerd. Ikke vondt ment :)

 

[/offtopic]

 

Selv var jeg på byen med noen kamerater og svei av mye mer penger på drikke enn jeg hadde råd til :p Bare glad jeg ikke kom på at jeg hadde bankkort...

6024858[/snapback]

Du er tydligvis mer nerd en du trur jeg er. Med dine 3.1 poster per dag, mot mine 1.2.

 

Men du har rett, jeg er nok en nerd. Jeg har 2 lidenskaper her i livet; wow og drekking. Og alt det innebærer. Alt annet kan være morro, men er ikke av stor interesse.

Lenke til kommentar

...til fiskeskjær, hvor mange fisker får du der.

En til far og en til mor

En til søster og en til bror

Og en til den som fisken dro

Og det var lille Ole (Nstin)

 

Dette var ein tåpelig diskusjon, la oss legge lokket på og la tråden fortsette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...