Supernaut_ Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hadde fest hjemme, var et helvete å rå rydda idag. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg skal sove. 6022636[/snapback] Du haldt det gåande frå søndagskveld til no? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg våknet opp kl 6 og var bakfull som en middels jumbojet, det er faen ikke mye jeg husker fra i går men jeg ble kjørt hjem av politiet. Så alt i alt var det vell suksess Og formen begynner endelig og bli bedre Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg våknet opp kl 6 og var bakfull som en middels jumbojet, det er faen ikke mye jeg husker fra i går men jeg ble kjørt hjem av politiet. Så alt i alt var det vell suksess Og formen begynner endelig og bli bedre 6022922[/snapback] Polti ville ikke kjøre meg.. "Det er ikke av våres intresse å få deg hjem ikveld " Måtte haike med en Mercedes C200, men kom meg hjem Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 En på bussen ble sprayet i trynet av en kar med pepperspray... Kos... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ble ikke store fylla på meg i går.. Det var ingen ved elva, så vi gikk på kiosken, så kom alle dit og vi satt bare å spiste baguett Gikk på Esso etterpå, var litt artigere der da.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Eg satt her på hybelen,kav forran maskina og skeriv her på forumet. Samt det blei noen saftige timer med Gamecuben eg er blakk så hadde ikkje mulighet for å ta ei pils en gang Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ble ikke store fylla på meg i går.. Det var ingen ved elva, så vi gikk på kiosken, så kom alle dit og vi satt bare å spiste baguett Gikk på Esso etterpå, var litt artigere der da.. 6023518[/snapback] haha bra jeg ikke stakk dit da Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Gjekk tom for drikke på lødrdagen Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ojojoj, natt til 1. tok slik av... Jeg tror jeg aldri har vært så full før. Jeg var nesten helt edru klokka 12, så derfor drakk jeg innpå noe sykt. Jeg stakk av fra alle vennene mine uten å si fra, for på en biltur med noen jeg knapt kjenner, samt fyllte bensin når jeg var så full at jeg knapt kunne gå. Da jeg kom tilbake nektet jeg veninnen min å dra inn i skauen for å ta konglen med en hun nettop hadde møtt. Og da la han an på meg istede. På slutten av kvelden var det en som tok engangs kameraet mitt, og brukte opp alle bildene. Jeg klikka ninja, og angrep ham. Så sovnet jeg i bagasjerommet på russebilen. I dag har jeg bare kastet opp. Note to self: Neste gang skal jeg ikke drikke så mye. Det der var bare flaut. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg var på grillparty, men en i klassen min var ikke like heldig: http://www.firdaposten.no/lokale_nyheiter/article2070138.ece Faen så unødvendig. De som gjorde dette var 19 og 20 år, menst han er 17. De slo han flere ganger i ansiktet før han gikk i bakken og deretter fikk flere spark i ansiktet. Synd jeg ikke var til stede.. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ble ikke store fylla på meg i går.. Det var ingen ved elva, så vi gikk på kiosken, så kom alle dit og vi satt bare å spiste baguett Gikk på Esso etterpå, var litt artigere der da.. 6023518[/snapback] Hehe, bygdefest.. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ja, kompis av kompis havna også på sykehus... Og det kom en bort og begynte å yppe noe sykt med en kamerat, men da var heldigvis mange kompiser i nærheten...Han ene bare telte hvor mange vi har så stakk yppe fyren rimelig fort... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Gratis minifylla i går:D Noen som la igjen pils i russebilen når jeg var sjåfør, og jeg og en kompis sjekket etterlatte poser på stranden, fikk også noe av en som hadde "funnet" noen pils.. Koz. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 haha, så mange nerder det er her ass. Selv så drakk jeg en helflakse med 60% Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) haha, så mange nerder det er her ass. Selv så drakk jeg en helflakse med 60% 6024307[/snapback] Kan jeg le høyt og lenge av deg? Takk. HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Endret 1. mai 2006 av Dahl Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Kan jeg le høyt og lenge av deg? Takk. HAHAHAHAHAHAHAHAHA. 6024316[/snapback] Slenger meg på denne.. hahaha.. ha Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Kan jeg le høyt og lenge av deg? Takk. HAHAHAHAHAHAHAHAHA. 6024316[/snapback] Slenger meg på denne.. hahaha.. ha 6024323[/snapback] *Le litt eg og* Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 haha, så mange nerder det er her ass. Selv så drakk jeg en helflakse med 60% 6024307[/snapback] :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå