Gå til innhold

Natt til 1. mai - Hva skal du?

razh0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nåja, kan jo ikke si at det var den største kvelden i mitt liv akkurat... Dro på vors, ble full som faen, dro på byen og ble enda fullere, fikk ikke med meg noen hjem og endte opp her til slutt... Helt vanlig kveld på byen med andre ord.

Lenke til kommentar

Personlig hadde jeg ingen planer, men ble vekt av en kamerat klokka 22.30 som ba meg komme på fest. Jeg stilte så klart opp, men det var ingen videre suksess. Ganske tamt der, så vi dro hjem i 2-tiden.

Husker natt til første mai når jeg var russ, det var gøy det. Noen russ her som kan si seg enig? :)

Lenke til kommentar
Jeg skal.... regne matematikk!!

:nerd:

6017641[/snapback]

Nerds have fun :thumbup: Mye bedre å gjøre noe menigsfylt en å drikke seg sanseløs og lykkeliguvitende.

6017891[/snapback]

Så det er bedre å sitte hjemme å nerde enn å dra på fest og kose seg med venner?

6018153[/snapback]

Trenger ikke være "nerd" for å være seriøs, og ha et mål å jobbe mot eks da vet du.

Lenke til kommentar

Natt til første er overrated synes nå jeg, i Tønsberg regnet det og blåste no jævli forresten, og den eneste festen som var å oppdrive var på en låve midt på jordet - bokstavlig talt, no shit. Jeg endte i alle fall med å drikke pilsa mine sammen med noen kompiser, kjedelig kveld egentlig.

Lenke til kommentar
Natt til første er overrated synes nå jeg, i Tønsberg regnet det og blåste no jævli forresten, og den eneste festen som var å oppdrive var på en låve midt på jordet - bokstavlig talt, no shit. Jeg endte i alle fall med å drikke pilsa mine sammen med noen kompiser, kjedelig kveld egentlig.

6020160[/snapback]

Var da mange flere rundt omkring, men det var vel for litt eldre.

(hvis du ikke kjente noen da...)

Endret av datating
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...