:---{D Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 *knis* Dette utvikler seg til et flott sted å fylleposte! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 omg det var en deilgi kveld! =D nattaaaaa Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ahh edru... Ble ikke wow og heroes på meg, bilen min ble bare enda mer fri for bensin Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ble første hjemmefesten for meg, vi (6 stk + meg) grilla pølser og kosa oss med pils under presenninga på plattinga i hagen min med pils og sprit koselig til 1000 og jeg er fortsatt full Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 komemt gjem nå.. fant drikk uheldigviss.. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hvorfor klager folk på meg da jeg fylleposter men ikke på noen andre? Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Fordi folk som er født i 1990 ikke er gamle nok til å drekka? (hakke lest andre poster av deg, men siden du har "90" på slutten av nicket ditt, tar jeg det som at du født da.. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Hva skjer egentlig på 1. mai, er det noe spesielt opplegg i hver eneste by, lik 17. mai? Endret 1. mai 2006 av scarface15 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hadde ikke noe sted å være, verste uværet på flere mnd her i Grenland, forno dritt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Var på tryvannn og det var moro og gøy, å være der og være i bussene og sånn og snakke med folk, od det var artig der :=) Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Nåja, kan jo ikke si at det var den største kvelden i mitt liv akkurat... Dro på vors, ble full som faen, dro på byen og ble enda fullere, fikk ikke med meg noen hjem og endte opp her til slutt... Helt vanlig kveld på byen med andre ord. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 var kalt og regna på tryvann i kveld, men klarte da å ha det morro allikevel Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 bilen min ble bare enda mer fri for bensin 6019469[/snapback] Hørtes veldig kjent ut gitt! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Personlig hadde jeg ingen planer, men ble vekt av en kamerat klokka 22.30 som ba meg komme på fest. Jeg stilte så klart opp, men det var ingen videre suksess. Ganske tamt der, så vi dro hjem i 2-tiden. Husker natt til første mai når jeg var russ, det var gøy det. Noen russ her som kan si seg enig? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Husker natt til første mai når jeg var russ, det var gøy det. Noen russ her som kan si seg enig? 6019761[/snapback] Jaaaa! Lenke til kommentar
chris Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg skal.... regne matematikk!! :nerd: 6017641[/snapback] Nerds have fun Mye bedre å gjøre noe menigsfylt en å drikke seg sanseløs og lykkeliguvitende. 6017891[/snapback] Så det er bedre å sitte hjemme å nerde enn å dra på fest og kose seg med venner? 6018153[/snapback] Trenger ikke være "nerd" for å være seriøs, og ha et mål å jobbe mot eks da vet du. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Natt til første er overrated synes nå jeg, i Tønsberg regnet det og blåste no jævli forresten, og den eneste festen som var å oppdrive var på en låve midt på jordet - bokstavlig talt, no shit. Jeg endte i alle fall med å drikke pilsa mine sammen med noen kompiser, kjedelig kveld egentlig. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Natt til første er overrated synes nå jeg, i Tønsberg regnet det og blåste no jævli forresten, og den eneste festen som var å oppdrive var på en låve midt på jordet - bokstavlig talt, no shit. Jeg endte i alle fall med å drikke pilsa mine sammen med noen kompiser, kjedelig kveld egentlig. 6020160[/snapback] Var da mange flere rundt omkring, men det var vel for litt eldre. (hvis du ikke kjente noen da...) Endret 1. mai 2006 av datating Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg har vondt i hue Huff i går blei en syk dag/kveld/natt..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå