Gå til innhold

Natt til 1. mai - Hva skal du?

razh0r

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal på fest hos ei venninne.. På loftet xD Uff. Det er så kaldt der, men veldig koselig!

Også.. i morgen, skal jeg på Tusenfryd. JEJ. Fyllesjuk jente i den nye atraksjon-greia. Man setter seg ikke nær meg da xD

Lenke til kommentar
Jeg skal til Oslo og oppleve utelivet der for første gang, samt le av fyllerussen. Om de holder til i sentrum da..

6017206[/snapback]

Flertallet av russen er vel på tryvann i kveld.

Jeg skal ut i Trondheim, men har ikke sjekket hva som skjer. Finner kanskje på noe når jeg er nede i byen :shrug: .

Lenke til kommentar
Tja si det. Selv er jeg 13, ikke enda begynt å drikke, selv om nesten alle kompisene mine er ute å drikker, så vet jeg ikke selv. Har flere liter alkohol rundt i huset her som er bare for meg og knabbe, men vet ikke om jeg skal ta ei flaske å stikke ut eller holde meg hjemme og vær edru. Får vel finne ut utover kvelden :tease:

6016921[/snapback]

For å si det sånn; du blir ikke noe tøffere av å knabbe ei flaske og drekka deg full.

Jeg er 15, og har ikke hatt noe behov for å drikke ennå, kommer til å vente til jeg har lyst. Til en kveld jeg koser meg litt. <3

Lenke til kommentar
Tja si det. Selv er jeg 13, ikke enda begynt å drikke, selv om nesten alle kompisene mine er ute å drikker, så vet jeg ikke selv. Har flere liter alkohol rundt i huset her som er bare for meg og knabbe, men vet ikke om jeg skal ta ei flaske å stikke ut eller holde meg hjemme og vær edru. Får vel finne ut utover kvelden :tease:

6016921[/snapback]

For å si det sånn; du blir ikke noe tøffere av å knabbe ei flaske og drekka deg full.

Jeg er 15, og har ikke hatt noe behov for å drikke ennå, kommer til å vente til jeg har lyst. Til en kveld jeg koser meg litt. <3

6017244[/snapback]

støtter NorhtGarden der :) ikke la deg bli presset.. velg selv :)

Ske være hjemme bare jeg(er hos pappa)... se en film eller 2..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...