Sonja Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Min far har en IPAQ med Windows som OS. Der har han lagt inn ViaMichelinNavigation for GPS-navigering i bilen. Men når han nå klikker på Michelin-ikonet, så får han bare beskjed om "no maps found on the device". Det ser altså ut til at kartene er borte. Har prøvd å legge inn kartene fra cd igjen, men får bare beskjed om at det er feil med MFC 7.0, og blir bedt om enten å avbryte eller prøve på nytt. Han skulle gjerne hatt kartene over Skandinavia inn igjen. Dette har fungert før. Jeg har ikke noe peiling på slike dingser og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dette. Noen tips? Lenke til kommentar
Testkise Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Jeg har samme Ipaq'en, sannsynligvis, rz 1710. Det samme skjedde nemlig med meg. Det som er veldig viktig er at Microsoft Autosync, som fulgte med Ipaq'en, er installert på pc'en og at Ipaq'en er synkronisert med denne. Dette må skje FØR man installerer ViaMichelin-programvaren på maskinen. Dersom man har installert ViaMichelinprogramvaren først, avinstallerer man denne, passer på at Ipaq'en er synkronisert via Autosync, og installerer så ViaMichelin på nytt. Det er ikke uvanlig at Ipaq'en resettes dersom batteriet går helt ut. Når man da synkroniserer den med pc'en kan man oppleve at man oppretter en ny profil. Da vil ikke synkroniseringen med ViaMichelin fungere, siden den tror den "kom først". Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå