Gå til innhold

er du fornøyd med farcry ins. predator/evolution?

3000

Anbefalte innlegg

kjøpte meg farcry instincts predator til xbox360 for noen dager siden, og er stoorførnøyd :D synes spillet er digg, og seriøst eg får skikkelig sommer følelse av se på den fine troopiske øyen eg befinner meg på! grafikken er skikkelig bra selvom den ikke er "nextgen".. er vist nok stort sett den samme som på xbox versjonen, men alikavel det ser så bra ut, spesielt vannet :D

nettopp blitt ferdig med instincts campaign, og begynt på evolution..

noen andre som digger dette spillet? :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes spillet var helt greit det.

Bra våpen og grafikken var ganske bra (f.eks vannet, som spillet har fått bra mye skryt av).

Likte at man kunne gjøre ting sånn som å dra med hangglider, men synes det ble litt langtekkelig og ville bare bli ferdig med når jeg var kommet ca halvveis i instincts storyen.

Liten spoiler:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Spillet ble da mye bedre etter man fikk feral instincts

Har prøvd litt online og der er det mange timer med moro. :D

Endret av RoutineX
Lenke til kommentar

Det orginale Far Cry til PC er fortsatt best rett og slett pga at i Instinct så er man så og si hele tiden låst til en fast rute, untatt enkele levler der man er litt mere friere, men den Far Cry feelingen er ikke til stedet som i Far Cry til PC der man kunne velge taktikk etter ønske. Når det er sagt så er jo spillet ganske så stort og tar en del tid å bli ferdig med noe som er meget bra. ;)

Lenke til kommentar

Jeg likte spillet, men så har ikke jeg spilt så mange nye spill de siste tre årene heller da, så jeg har kanskje ikke blitt så blasert som en del av dere andre :roll:

Spillet er langt, grafikken er god (men ikke vanvittig. 360en har helt klart mye å gå på). Spillet er ikke nyskapende, men i motsetningen til mange andre spill så er det ingen irritasjonsmomenter i spillet. Kort og godt et gjennomført, tradisjonelt spill hvor man får mye for pengene.

Lenke til kommentar

Synes Far Cry Instincts Predator var et bra spill jeg; har spilt igjennom begge singleplayerkampanjene og hatt mye moro underveis.

Likte at man 'utvikler' seg (de som har spillet vet hva jeg mener ;) ) og at det er veldig opp til deg selv hvordan du vil spille det; man kan jo snikmyrde seg gjennom mange av levelene hvis man har tålmodighet til det, eller man kan gå inn med 'guns blazing' hvis man heller vil ha en mer tradisjonell FPS-opplevelse.

God grafikk, morsomt spill og *mange* timers underholdning i singleplayer og man har jo bra multiplayer i tillegg. Mapeditoren for multiplayer er jo virkelig bra og enkel å bruke for de som vil lage noe selv.

Lenke til kommentar

Er det bare det første FarCry spillet som er til PC? Elsket det store åpne miljøet og de lettkjørte men alikevel veldig grafikk tunge verdenen. Men likte ikk espillet fullt så mye når man kom til vulkanen med zombier og mutanter og god knows what. Der mista det litt av sin skjarm synes jeg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Synes dette er det morsomste fps'en siden duke 3d. spesielt i MP.

Men er våpnene sinsvakt ubalansert??

Har vært borti noen folk som nesten er umulig og drepe i mp..feks en kar som overlevde 1 claymore, 3 pipebombs og 2 fulle magasin med en mp5 pluss noen skudd med pistolen før vedkommende så dreper meg med 2 skudd...

Lenke til kommentar
Synes dette er det morsomste fps'en siden duke 3d. spesielt i MP.

Men er våpnene sinsvakt ubalansert??

Har vært borti noen folk som nesten er umulig og drepe i mp..feks en kar som overlevde 1 claymore, 3 pipebombs og 2 fulle magasin med en mp5 pluss noen skudd med pistolen før vedkommende så dreper meg med 2 skudd...

6191553[/snapback]

:!: :!:

Tippe han cheta som en taper han er. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har selv farcry, synes at single player delen er ok. Map editor er veldig bra!

Og online er spillet sykt fett :D Uendelig med bra og varierte maps. Det enete som er bittelitt dårlig er at jeg synes hp en er noe høy. 50 hp map er digg :) Herlig spill:)

Lenke til kommentar
Har ikke fått spilt så mye, men det har gitt meg et godt inntrykk. Er det noen som vet hvor god flerspillerdelen er både lokalt og globalt?

6292601[/snapback]

Synes den er veldig bra :D Mange online servere, nok spillere. Også veldig mange som lager ekstremt bra maps i map editor og legger de ut så alle kan bruke de. Dette fører til kjempebra variasjon. Man kan jo også lage egne maps og legge ut de eller spille split screen med kamerater :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...