Gå til innhold

Operatør som tilbyr gratis SMS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
escobar: Nei nå tar du feil.

 

Telenor har Djuice Nonstop, 299 per måned for ubegrenset SMS. Bruker det selv og er ganske så fornøyd.

6078316[/snapback]

 

Er ikke Nonstop et abb da og ikke en tilleggstjeneste? Netcoms smsmania kan du vertfall kombinere 2000 med et abb med bra ringepris, er kipt vist du har ubegrensa meld og må betale mye for ringeminutta, da går vinninga opp spinninga, vertfall vist du ringer litt..

Lenke til kommentar
djuice nonstop er jo noe makkverk.. 100kr dyrere enn netcom sitt sms mania, ingen i norge sender over 2000 sms i mnd, ingen..

 

 

med chess king så får jeg jo 750 meldinger for 300kr.

6079094[/snapback]

Jo, faktisk... gjennomsnittsbrukeren ligger på ca. 1800 i måneden.... noen har vel ikke et liv utenom mobilen da. :ermm:

Lenke til kommentar
escobar: Nei nå tar du feil.

 

Telenor har Djuice Nonstop, 299 per måned for ubegrenset SMS. Bruker det selv og er ganske så fornøyd.

6078316[/snapback]

 

Jeg tar ikke feil da jeg skriver at Telenor ikke har noe tjeneste alá smsMania, for jeg kan ikke kombinere mitt Telenor-abbonement FriTid med Djuice Nonstop sin ubegrensede bruk av sms/mms!

 

Som andre har påpekt ovenfor så er Djuice Nonstop ett helt eget abbonement for dem som vil ha ubegrenset med sms og mms, og samtidig få ringepriser av den ikke helt rimeligste sorten, noe som ikke passer mitt bruksmønster..

 

Jeg står for det jeg påpekte i forrige post, nemlig at Telenor har ingen tjeneste per dags dato alá Netcom smsMania og jeg utfordrer deg til å bevise det motsatte!

Lenke til kommentar
djuice nonstop er jo noe makkverk.. 100kr dyrere enn netcom sitt sms mania, ingen i norge sender over 2000 sms i mnd, ingen..

 

 

med chess king så får jeg jo 750 meldinger for 300kr.

6079094[/snapback]

Jo, faktisk... gjennomsnittsbrukeren ligger på ca. 1800 i måneden.... noen har vel ikke et liv utenom mobilen da. :ermm:

6079176[/snapback]

 

Søstra til dama mi sender over 5000 sms i måneden, mora til dama mi gjør også det...

Lenke til kommentar

Netcom SmartTalk kombinert med SmsMania er etter min mening den beste kombinasjonen på markedet idag. Lav ringepris (0,59 kr/min), ingen månedsavgift og 2000 meldinger i måneden for 200 kr.

 

Jeg har prøvd mange forskjellige abonnementstyper. Til og med de med lavere ringepris. Men dette abonnementet er billigst, da man tar igjen på sms-delen. Jeg sparer iallefall flere hundre kroner i måneden sammenlignet med de abonemmentene jeg hadde før.

Lenke til kommentar

"Det betyr at det du legger inn av informasjon om deg selv her, vil kunne søkes opp på www.opplysningen1881.no. Det vil ikke være mulig å bli medlem av ung1881.no uten å la ditt mobilnummer bli registrert i opplysningstjenestene våre."

 

Alltid en catch med slike løsninger.

Lenke til kommentar
"Det betyr at det du legger inn av informasjon om deg selv her, vil kunne søkes opp på www.opplysningen1881.no. Det vil ikke være mulig å bli medlem av ung1881.no uten å la ditt mobilnummer bli registrert i opplysningstjenestene våre."

 

Alltid en catch med slike løsninger.

6080873[/snapback]

Ser ikke på det det som noe negativt da..., men det er jo meg. Tjenesten fungerer ypperlig til mitt bruk hvertfall !

 

MVH Erlend

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tror dere de gjør noe med personnummeret vårt på ung1881.no?  :ermm:

6152197[/snapback]

Det var vel en sak på det for noen år siden - de får lov til å be om dette,men de lagrer det ikke - eller noe i den duren. Altså, de bruker det til å sjekke opp mot folkeregisteret.

6152288[/snapback]

 

 

Det stemmer Joachim. Personnummeret blir aldri lagret noen sted, men blir kun brukt i en sjekk :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...