Gå til innhold

Problemer med å rippe lyd i Winamp pro

Anbefalte innlegg

Jeg har Winamp pro som jeg bruker til å rippe de deler av min egen cd-samling som jeg ikke allerede har tatt backup av.

Problemet emitt er at når setter inn cd nummer to for å rippe denne så får jeg melding om at cd-spilleren er opptatt... dette selv om det går ann å spille cd'en med en annen cd'spiller på maskinen.

noen som vet hvordan jeg kan løse dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har brukt det programmet ganske lenge og er engig i at det er genialt.... Godt mulig jeg innstalerer det også men da jeg sitter på en ny, "glatt" innstalasjon av Xp vil jeg i første omgang prøve ut de programmene jeg vanligvis bruker for så å kloke hele systemdisken...

(er så lei av å innstalere windows så ved å klone blir det veldig lenge til jeg skal innstalere xp igjen)

Lenke til kommentar
Kjenner til dette evige kaos. Var lenge en reser som formaterte og herjet systemdisken nesten èn gang pr. måned. Nå har jeg slått meg til ro - og det merkes. PC'en trenger en ordentlig overhaling (:

d vil jeg anbefale at du anskaffer Norton Ghost. Når du da merker at maskinen blir treg igjen så ruller du ut backupen du har tatt og vips - du har et helt nytt systemt igjen... tar ikke m er enn et par minutter.. bedre enn å måtte sitte i dagevis med å innstalere alt sammen på nytt.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...