Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

litt hjelp her folkens! ny data og helt klikk

Anbefalte innlegg

Fikk denne maksina for ca.4 dager siden og når e innstalerte xp og driver har maksina begynt og slå seg ta etter litt spilling og div. Naboen min har nesten helt lik data bare andre vifter BOX på prossesoren og club3d graffikkort...HAN HAR INGEN PROBLEMER!

versåsnill og hjelp!

cpu:3700+ BOX

psu:thermaltake 460W

Graffikkort: xfx7900gt

hovedkort:asus A8N prmium supercoling pipe

maxtor:250gb S-ATA

ram:2gb corsiar

programvare: xp pro

blir veldig glad for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvit pasta som man påfører mellom cpu og kjøleribbe. Enten er det en slags lapp som er på fra før på kjøleribben (da trenger man ikke goop) eller så må man påføre selv.

6015632[/snapback]

noen som kan hjelpe....utrolig kjedelig det her :thumbdown::(

Lenke til kommentar

Slår data maskinen din seg av eller restarter den?

Vis den restarter så skyldes nok feilen driver feil. windows har en valg mulighet der du kan vel bort omstart mot at du får en blå skjerm der du får opp feilen i nummer som du da kan google etter på.

For å fjerne automatisk omstart så gjør du følgende: Høyre klikk på min datamasking.

Gå ned til Egenskaper. Når du nå trykker vil du få opp et vindu ved navn Systemegenskaper. Gå så bort til menyen som heter Avansert. Så går du helt ned å trykker på Innstillinger under Oppstart og gjenoppretting. Du vil nå få opp enda et nytt vindu. Gå ned til der du ser System feil. Ta så å fjern X på Start på nytt automatisk.

Jeg opplevde det samme når jeg spilte. bytta et par drivere så fungerte det igjen.

Men det kan også være som Tha sims skriver med varme og alt det der. Men siden kjølepasta bare senker tempen fra 5-10grader så tror jeg ikke det skulle være noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...