Gå til innhold

1 april året rundt?!? Vedr. Staffs uttalelse.

Anbefalte innlegg

Noen ganger må jeg lese en setning flere ganger for å være helt sikker på at ikke øynene mine spiller meg et puss. Et blikk på kalenderen viser at vi er 29 dager forbi den tradisjonelle datoen for narrestreker, så dette er altså riktig. Jeg refererer her hva jeg sikter til, også med vedlagt lenke:

«- Politiet og Abrahamsen (politioverbetjent ved voldsavsnittet i Oslo politidistrikt, red. anm.) har drevet klappjakt på min klient. I media har Abrahamsen skapt en frykt og angst for mannen som jeg sjelden har sett maken til. Nå kan denne mannen aldri gå fritt rundt i dette landet, sa Staff til VG Nett i en pause under varetektsfengslingen av Syvertsen i tingretten i dag. -»...!

VG: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303869

Ja, skulle en sett på maken, dere. Tenk at Frode Syvertsen, som bare har slått ihjel far sin, begått grovt ran, stukket ned en sakesløs person og strødd om seg med trusler, ikke lenger kan gå fritt rundt i Norge som vi andre. Dette føyer seg vel inn i rekken av håpløse uttalelser fra denne klovnen av en advokat, som fra før av har havnet på Tullingtoppens adelskalender for sine intime betroelser fra sitt eget forkvaklede sex-liv. Tor Erling Staff, fra før av tulling i adelsklasse, nå også psykopat?

Eller er det å forsøple begrepet?

Endret av Fromage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tor Erling Staff er en person med egne, sterke meninger, om enn litt merkelige av og til.

Psykopat? Fra wikipedia:

De er drevet av sterk trang til å tilfredsstille egne behov og lyster og viser nedsatt evne til å føle empati og frykt.
Lenke til kommentar

Staffs jobb er å forsvare klientens interesser. Han har gjort veldig mye bra gjennom årene, og er en mann som tør å uttale seg om ting andre ikke tør å tenke på engang.

Jeg er uenig med ham i mye, men at han er en viktig person i norsk rettsvesen (og til og med samfunnet generelt) er hevet over enhver tvil.

Lenke til kommentar

Staff er en bra fyr som ivaretar interessene til trengende klienter som resten av samfunnet ofte har forhåndsdømt. Alle skal ha rett på en skikkelig rettsak.

Forresten så bør du fikse opp i emnetittelen hvis du vil at posten ikke skal bli stengt.

Lenke til kommentar

Staff sin jobb er å sørge for at sin klients rettigheter blir holdt og han skal også fungere som talsperson for sin klient. Sier hans klient at en politimannn forfølger han, så er det Staff sin jobb å fremme dette synet.

Angående saken så om dette stemmer om Frode Syvertsen (har liten/ingen formening om akkurat dette) så er det ikke rart man skal ha grunn til å frykte han. Om det stemmer da. Politiet har som nevnt i artikkelen en by å passe på og denne mannen flyktet fra politiet. Han har da frasagt seg en god del rettigheter.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...