Hawtz Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Hei, jeg bor I Bergen rettere sagt Fantoft. Jeg vet at dette er et usedvanlig spørsmål, men jeg lurte på om det var noen her i nærområdet som har flere års erfaring med databygging kunne hjelpe meg å sette sammen dataen min. Hvis noen vil være så hjelpsomme, så hadde jeg blitt glad Delene har jeg mest sannsynlig fått tak i innen 8. mai, men jeg har så lite erfaring med data og er redd for at noe skal gå galt når jeg bygger den at jeg fortrekker at noen med erfaring bygger den istedenfor. -Vaag Endret 30. april 2006 av Vaag1991 Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei, jeg bor I Bergen rettere sagt Fantoft. Jeg vet at dette er et usedvanlig spørsmål, men jeg lurte på om det var noen her i nærområdet som har flere års erfaring med databygging kunne hjelpe meg å sette sammen dataen min. Hvis noen vil være så hjelpsomme, så hadde jeg blitt glad Delene har jeg mest sannsynlig fått tak i innen 8. mai, men jeg har så lite erfaring med data og er redd for at noe skal gå galt når jeg bygger den at jeg fortrekker at noen med erfaring bygger den istedenfor. -Vaag 6015375[/snapback] Det er jeg sikker på at du får til selv. Det er som å bygge lego, bare vær litt mer forsiktig. Og ikke bit av klossene, selvfølgelig. Selv er jeg 13 og bygde min første PC i 11 års alderen. Åpne PCn du har nå, og studer. Lykke til Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Denne tråden er feilpostet og passer bedre i "Hjelp jeg skal ha ny pc". Som det står øverst i dette forumet stenges feilpostene her konsekvent, for at man skal få postet i rett kategori. Forøvrig er det egne retningslinjer for emnefelt i den rette kategorien - emnefeltet skal inneholde pris, bruk og annen info. Endret 8. mai 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg