Gå til innhold

Hjelp til å bygge data

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bor I Bergen rettere sagt Fantoft.

Jeg vet at dette er et usedvanlig spørsmål, men jeg lurte på om det var noen her i nærområdet som har flere års erfaring med databygging kunne hjelpe meg å sette sammen dataen min. Hvis noen vil være så hjelpsomme, så hadde jeg blitt glad :)

Delene har jeg mest sannsynlig fått tak i innen 8. mai, men jeg har så lite erfaring med data og er redd for at noe skal gå galt når jeg bygger den at jeg fortrekker at noen med erfaring bygger den istedenfor.

-Vaag :cool:

Endret av Vaag1991
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg bor I Bergen rettere sagt Fantoft.

Jeg vet at dette er et usedvanlig spørsmål, men jeg lurte på om det var noen her i nærområdet som har flere års erfaring med databygging kunne hjelpe meg å sette sammen dataen min. Hvis noen vil være så hjelpsomme, så hadde jeg blitt glad :)

Delene har jeg mest sannsynlig fått tak i innen 8. mai, men jeg har så lite erfaring med data og er redd for at noe skal gå galt når jeg bygger den at jeg fortrekker at noen med erfaring bygger den istedenfor.

-Vaag :cool:

6015375[/snapback]

Det er jeg sikker på at du får til selv. Det er som å bygge lego, bare vær litt mer forsiktig. Og ikke bit av klossene, selvfølgelig. Selv er jeg 13 og bygde min første PC i 11 års alderen. Åpne PCn du har nå, og studer. Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Denne tråden er feilpostet og passer bedre i "Hjelp jeg skal ha ny pc". Som det står øverst i dette forumet stenges feilpostene her konsekvent, for at man skal få postet i rett kategori.

Forøvrig er det egne retningslinjer for emnefelt i den rette kategorien - emnefeltet skal inneholde pris, bruk og annen info.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...