zTab Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Kom tilfeldigvis over en sånn lynplugg da jeg var på Elkjøp i sommer. På komplett selger de denne for 365,- så jeg tenkte at den ikke burde være noe særlig dyrere hos Elkjøp. Det sto ingen prislapp på den. Da jeg gikk i kassa for å betale den fikk jeg mildt sagt bakover-sveis. De skulle ha 750,- for den! Over det dobbelte av det komplett tar for den sa jeg til han som sto bak disken. Men han ble bare sur og var helt sikker på at den kosta 750,- , så da lo jeg bare av han og gikk! Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Jeg jobber på elkjøp, å kan bare som han andre/de 2 andre si at det er bare tull at vi svindler folk. Vi vil så klart selge så mye som mulig og i tilegg tjene bra med penger til butikken. Derfor så kan enkelte trangsynte ta dette for å være svindel at en selger sier f.eks. at han vil anbefale en dyrere tv en den kunden har sett på. Men det er jo ikke svindel. btw. så kan man ikke spørre en selger om pcen man kjøper i dag vil kjøre doom 3 på full details da du trenger radeon 9700 for å kjøre det ok..... I tillegg hører jeg mange klage på dårlig service og at det tar lang tid å reparere mobiltelefon etc. Dette er jo ikke butikken sin skyld, butikken (den jeg jobber i) sender mobiltelefoner og annet som skal rep. 3 ganger i uken, men så er det jo det at verkstedene bruker 1 1/2 uke på å finne frem tlf. og 2 timer på å fikse den, og 1/2 uke på å få den tilbake til butikk. P.S. Ikke kjøp pc på Elkjøp, Selvbygd er Velbygd!! Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-21 12:23, skrev asolesv:En nevø av meg kjøpte en "billig" pc på Elkjøp for 4-5 mnd siden. Pris 7990,-. Intel Celeron 1,2ghz, 128mbram 17" skjerm osv. Komplett pakke fra Compac.Da de kjøpte maskine regnet de jo med at pc-en i og med at den var ganske ny skulle klare å kjørede fleste spill. Noe den ikke gjorde. Det viste seg faktisk at maskinen inneholdt et 4MB !!!!!!!!! skjermkort uten støtte for 3d. Er dette mulig??? . Mener til de grader at dette er svindel da de overhode ikke nevner noe om skjermkort i sine annonser, veldig villedende når folk som ikke har så mye greie på data skal ut og handle pc.Pc-en har jo ellers ganske nye komponeter, hvorfor da dette skjermkortet fra oldtiden.? Fordi dette tydeligvis er en kontor-pc, og ikke en hjemme-pc. Dette burde tydeligvis kunden vært gjort oppmerksom på ved kjøp. Compaq lager ikke lenger Presario, som var hjemme-pc'er med 3D-kort osv. Å anta at alle PC'er som selges overalt er laget for "hjemme"-bruk med gode skjermkort og høyttalere og ditt og datt, er vel litt arrogant også? Man kjøper ikke en Porsche og klager over at den suger fordi den ikke er noe særlig til å hente hjem sauene fra fjellet med, eller? Lenke til kommentar
silversky Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-10-21 15:14, skrev Jon A. Feet:Jeg jobber på elkjøp, å kan bare som han andre/de 2 andre si at det er bare tull at vi svindler folk.Vi vil så klart selge så mye som mulig og i tilegg tjene bra med penger til butikken. OK! Hvis du jobber på Elkjøp, hvorfor i all verden står ikke du i Outlook'n da???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå