XanderX Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 er denne en bra psu?? har tenkt og kjøpe meg en ny nå. Eller er det noen bedre som ligger i samme prisklasse. mellom 600-700 kr? Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 ingen som veit,eller har et annet forslag Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Etter systemet ditt å bedømme, skal den her være mer enn kraftig nok http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314765 Den er på weekend-tilbud, så du må forte deg . Silentpcreview skryter hemningsløst av den, og de er ekstremt kresne på støynivå... EDIT: Jeg vet ikke noe om de nye thermaltake-psuene, men etter de gamle å bedømme ville jeg holdt meg unna... Endret 30. april 2006 av sablabra Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Thermaltake er vel ikke akkurat kjent for god ytelse. De overdriver watt-spesifikasjonene sine ekstremt. Endret 6. mai 2006 av ShAvAnO Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 grunnen til at jeg vil ha en kraftig strømforskyning er hvis jeg skal oppgradere pc senere så har jeg en litt kraftig istede for en som er liten og så må jeg kjøp ny igjen Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Tenkt å kjøpe 550 W PSU. Har et system som trekker 200 - 250 W ved full last. Dette henger ikke på greip. (edit) grunnen til at jeg vil ha en kraftig strømforskyning er hvis jeg skal oppgradere pc senere så har jeg en litt kraftig istede for en som er liten og så må jeg kjøp ny igjen Javel. Har du planer om SLI, to CPUer eller noe annet ekstremt? Hvis ikke er det bortkastet. Endret 30. april 2006 av EasyRaider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå