unundindur Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hei. Jeg har i lengre tid prøvd å finne informasjon om grafikkytelse på laptop i forhold til desktop, men ender stortsett bare i "synse-tråder". Jeg vil tro det er flere enn meg som ville vært svært interessert i å vite hvor godt ett x1600 mobility yter i forhoild til kort som 9800 (ikke mobility) eller x1600 (ikke mobility). Denne typen analyse ville i alle fall vært svært interessant sett fra mitt ståsted. En test i spill av diverse sjangere ville vært interessant. Mvh Rasmus Lenke til kommentar
RBW Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hei. Jeg har i lengre tid prøvd å finne informasjon om grafikkytelse på laptop i forhold til desktop, men ender stortsett bare i "synse-tråder". Jeg vil tro det er flere enn meg som ville vært svært interessert i å vite hvor godt ett x1600 mobility yter i forhoild til kort som 9800 (ikke mobility) eller x1600 (ikke mobility). Denne typen analyse ville i alle fall vært svært interessant sett fra mitt ståsted. En test i spill av diverse sjangere ville vært interessant. Mvh Rasmus 6015119[/snapback] Hei, Takk for tipset! Dette er dessverre ikke så lett å få til i praksis. For å kunne sammenligne forskjellige skjermkort må testoppsettet ellers være identisk. Ellers vil andre komponenter også spille inn på resultatet. Med alle de nye hovedkortene for Core Solo og Duo som dukker opp for tiden kunne det kanskje la seg gjøre i praksis. Jeg tror nok ikke dette er en test som vil bli prioritert med det første, men man skal aldri si aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå