Predecessor Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg skal bygge en ny PC for en bekjent. I den sammenhengen sliter jeg litt med HK, CPU og minne. HK`et jeg har kommet frem til er detteAbit BG7 Når det gjelder CPU`en så har valget fallt på Intel Pentium 4 2.4 GHz Boxed PC533 Socket PGA478, 512kB "Northwood" Hvilket minne anbefales for et optimalt resultat? Jeg blir som sag litt forirret av alle typene som er tilgjenglig. Fint om noe har et forslag til et grafikkort som skal håndtere bl.a. 3D studio, redigering. På forhånd takk! Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Litt forvirret ? Det er bare fornavnet... :wink: Jeg tok en sjanse på et Asus P4B533V og en P4 2.53 (533) som jeg bestilte fra Psdata ista' Håper ikke jeg gjorde noe dumt der... :???: Ram har jeg fra før, men tenkte å kjøpe en 3200-brikke når jeg får råd.... Lenke til kommentar
IceXCool Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 http://www.TomsHardware.com sier jeg bare... Genialt enkelt, ganske enkelt genialt :wink: (Jeg altså) Vil også bygge ny PC snart og tror jeg skal ha siste Giga-Byte hovedkortet for AMD XP prosessorer, en XP 2200 og no PC-2700 RAM, ATI 9700 3D og selvfølgelig Vannkjøling :wink: Sliter litt med å finne ut om jeg skal vente på nye KT 400 eller kjøpe nåværende KT 400 eller 333 :S... jeg vil ha en PC som holder i ett år med bare små oppgraderinger som f.eks CPU og mere RAM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå