cd32 Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Hei, sitter og jobber med en "hjemmeside" og sliter med følgende: skal ha noen linker på siden men ønsker ikke underline på disse (strek/linje under linken) hvordan unngår jeg dette ? ( jobber i Dreamweaver4.. ) Håper på hurtig svar, skulle vert i seng snart TAKK Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Quote: On 2001-12-07 23:20, cd32 skrev:Hei, sitter og jobber med en "hjemmeside" og sliter med følgende: skal ha noen linker på siden men ønsker ikke underline på disse (strek/linje under linken) hvordan unngår jeg dette ?( jobber i Dreamweaver4.. )Håper på hurtig svar, skulle vert i seng snart TAKK Prøv å legg inn dette: a.uten {text-decoration: none;} link uten bla bla bla Prøv å legge inn den koden: a.uten {text-decoration: none;} link uten bla bla bla Det enkleste er å kopiere inn Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 On 2001-12-07 23:20, cd32 skrev:Hei, sitter og jobber med en "hjemmeside" og sliter med følgende: skal ha noen linker på siden men ønsker ikke underline på disse (strek/linje under linken) hvordan unngår jeg dette ? ( jobber i Dreamweaver4.. ) Håper på hurtig svar, skulle vert i seng snart TAKK "<style> a.uten {text-decoration: none;} </style> <p>link uten<a href="test.html" class="uten"</a> bla bla bla</p>" Det enkleste er å kopiere inn <style>-elementet oppe i hodet og class-attributtet i lenka Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Hei! Fikk du ikke svar på dette på ITpro da? hehe Er du fornøyd med hovedkortet ditt?? (Har vurdert å kjøpe maken) Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 JeG forsøker igjen Prøv å legg inn dette her: (" a.uten {text-decoration: none;} link uten bla bla bla" Det enkleste er å kopiere inn ) Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Nå gir jeg snart opp. Hva er det som skjer her da tro. Forsøk dette /" a.uten {text-decoration: none;} link uten bla bla bla"/ Det enkleste er å kopiere inn Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 7. desember 2001 Del Skrevet 7. desember 2001 Jeg sender deg det på e-post. Forumet fucka med kodene mine her. Lenke til kommentar
Sjenever Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Quote: On 2001-12-07 23:20, cd32 skrev:Hei, sitter og jobber med en "hjemmeside" og sliter med følgende: skal ha noen linker på siden men ønsker ikke underline på disse (strek/linje under linken) hvordan unngår jeg dette ?( jobber i Dreamweaver4.. )Håper på hurtig svar, skulle vert i seng snart TAKK Beklager rotet så meget. Jeg fikk ikke sendt det svaret slik jeg hadde tenkt, så jeg har sendt den til deg via e-post. Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Bruk "view source" funksjonen i browseren og klipp og lim ut (style) tingene som står i head. () == større/mindre enn tegn Jeg ser at disse sidene bruker (link etellerannet=url) få til http://www.overklokking.no/overklokking.css så ser du hvordan kode som skal stå inni (style type="css") saken (før body). Kan selvfølgelig endre/fjerne fonter og alt sånt. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 8. desember 2001 Del Skrevet 8. desember 2001 Bruk BBcode-taggene for kode når du skal skrive noe i html. kode-bit inni her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå