henrik99 Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 "System failed memory test" sier maskinen, og jeg lurer på følgende. I manualen til hovedkortet står det ett sted at jeg kan installere "any DDR DIMMs". Så står det et helt annet sted at jeg skal bruke PC2100/1600 DIMMs. Jeg prøver med 2x256MB men på de står det jaggu PC3200. Er det her hunden ligger begravet? Når jeg kjøpte mine DIMMs så spurte ikke ekspeditøren (Komplett) om noe av dette, og jeg hadde til og med instuksjonsboken for å forsikre meg om at jeg fikk riktig type. Men nå jakter jeg nettet rundt for å få litt info om disse tilsynelatende ulike typer DIMMs, og håper at noen her kan opplyse mitt formørkede sinn. Henrik Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Er du sikker på at de er trykket helt nedi? Prøv uansett med en og en brikke dersom du har problemer. Det betyr ikke noe at det er PC3200 minne, det er bare bra. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 henrik99 Se om du finner noe har som kan hjelpe deg. http://www.pcguide.com/ts/x/sys/booterrGBER38-c.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå