fUuGeL Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Tok et bilde av lillegutten til søsteren min her en dag.. Hva syns dere? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg er ingen ekspert, men jeg synes bildet var kult. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 tøft at du satte en svart/hvit bakgrunn her... likte også uttrykket i fjeset hans:) Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Bra bilde, men skulle vel ønske litt mindre støy (rot) bak gutten og mer "blur" bak han. Men likte at han hadde farge og resten svarthvitt. Hvordan gjør man det i PS ? Noen som kan forklare eller linke til en tut? Lenke til kommentar
fUuGeL Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Bra bilde, men skulle vel ønske litt mindre støy (rot) bak gutten og mer "blur" bak han. Men likte at han hadde farge og resten svarthvitt. Hvordan gjør man det i PS ? Noen som kan forklare eller linke til en tut? 6014817[/snapback] Guide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå