Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trimming av Honda Zoomer 4T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest om folk i tyskland og div som har fått den i 75 minst. Hakke peiling sjøl. Er hypp på å trimme min og, går nesten ikke i 45 engang. Kanke du si fra når du har fått på alt åssen det går?

Lenke til kommentar
Har lest om folk i tyskland og div som har fått den i 75 minst. Hakke peiling sjøl. Er hypp på å trimme min og, går nesten ikke i 45 engang.  Kanke du si fra når du har fått på alt åssen det går?

6027428[/snapback]

Skal nok få den til å gå fortere enn det.

Men jeg er på letning etter trimkam, sylinder, forgasser, turbo ETC!

Lenke til kommentar

4-taktere er vanskelig å trimme. Må trimmes på samme måte som en bil, og det vil si mye deler + arbeid. :(

Posten over meg nevner deler man kan få tak i til mange 4-taktsmotorer for å få dem til å yte bedre.

Lenke til kommentar
Hei!

Hva skal jeg gjøre hvis jeg skal borre innsuget? Fremmgangsmåte! :)

6040484[/snapback]

Hvis du har en stor nok bor så kan du bruke den i søyleboremaskin, hvis ikke må du vel nesten bruke dreiebenk eller overfres med dreiebord. Mulig du kan frese med en dremel også.

Lenke til kommentar
Hvor bestilte du trim-kitet og hvor mye kosta det? Er egentlig bare hypp på potta...

6062672[/snapback]

www.crash.no kitet koster 3200 kr, men det du bør kjøpe deg er variator til 595 kr og den vil gå i 60 km/t ;)

Lenke til kommentar
Har lest om folk i tyskland og div som har fått den i 75 minst. Hakke peiling sjøl. Er hypp på å trimme min og, går nesten ikke i 45 engang.  Kanke du si fra når du har fått på alt åssen det går?

6027428[/snapback]

Skal nok få den til å gå fortere enn det.

Men jeg er på letning etter trimkam, sylinder, forgasser, turbo ETC!

6030788[/snapback]

Høhø, skal stresse litt for å få tak i trimkam og turbo til moppen din.

Du kan jo begynne med å kikke på http://www.scooter-attack.com .

Modifiseringa av moppen må du sikkert gjøre selv. Med vanlige trimdeler, (sylinder, potte, filter, forgasser), så får du den sikkert opp i 70-75.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...