Midnight_walker Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Nå skjønner jeg ingenting... Da jeg våkna, så jeg at maskina hadde starta på nytt automatisk og det stod "Y(|)Y(|)" eller "YoYo" med strek i "o"... Får ikke gjort en dritt. Noen som veit hva det er? Virus? På forhånd takk Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Høres ut som et virus. Får du ikke brukt PC'n? Prøv å boot i sikkermodus, og søk med en virusscanner. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Hvordan booter jeg i sikkermodus? Må jeg inn i BIOS? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hvordan booter jeg i sikkermodus? 6014790[/snapback] F8 under oppstart. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Funker ikke... Kommer opp "Press DEL to enter setup" Neste skjerm er "Verifying DMI pool data" "YoYo" Endret 30. april 2006 av midnight_walker Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 F8 rett før windows skal til og laste. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har funnet ut av hvilket virus det er snakk om her og det heter "YoYo.1271"... Det er et ganske heavy virus som gjør at jeg ikke kan boote i sikkermodus engang... Jeg er rimelig buttfucked akkurat nå! Hvis noen veit noe, så vær så snill å si ifra... Takk for svar Lenke til kommentar
SCV Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 sykt, har søkt litt rundt på nettet, og funnet et par andre som sliter med det samme problemet, de har endt opp med og formatere disken (de hadde flere disker) så om du har en ekstra disk liggende kan du alltids smokke windows innpå den og formatere den andre disken når du har lagt inn en ny windows på en ny disk Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har en ekstra harddisk, men den er død så det hjelper lite, men takk for svar... Lenke til kommentar
berxter Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Fyttigrisen så sløv jeg er! Ser ikke at hele greia står! Takk,Lar5! Du kan prøve med The Ultimate Boot CD, sette opp maskina til å boote først fra cd, og kjøre AV-programmene derfra. Det burde hjelpe noe. Bernt K Endret 30. april 2006 av berxter Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Han får jo ikke brukt PC'n da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå