aurstad Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Som sagt, jeg er lei av å måtte starte outlook hver gang jeg vil sjekke mail. Det jeg kunne trengt er et lite programsnutt som ligger i task-baren (nede til høyre) og sjekker mail f.eks hvert minutt. Det bør gi meg beskjed når det ligger ny mail i innboksen. Jeg kan jo ha outlook stående oppe hele tiden, men det er så slitsomt :wink: Noen forslag til hvilket program jeg bør bruke? mvh kka Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hos noen ISP'er kan du også sett opp varsling via SMS. Veldig kjekt hvis du ikke er hjemme. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 22:16, skrev LarsC:The Bat. Fant det på download.com Er det bra? _________________ <C:>Dos <C:>Dosrun <C:>Run Dos Run !! ------------------ How far can too far go? [ Denne Melding var redigert av: aurstad på 2002-10-02 22:26 ] Lenke til kommentar
güner Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Det er visst noe som heter minimizer som du kan bruke. Det minimerer outlook ved et tastetrykk, slik at den ligger i taskbaren. Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 incredimail. men det er en hel mail cleint. grei nok den. kan også sjekke mail på server med den og slette der uten å laste ned. + at den varsler når det kommer mail Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 22:32, skrev güner:Det er visst noe som heter minimizer som du kan bruke. Det minimerer outlook ved et tastetrykk, slik at den ligger i taskbaren. Er dette et program eller en windows funksjon? Forresten The bat hadde jo akkurat det samme problemet som outlook. Det må jo også startes og ligge "fremme" for å kunne sjekke mail, samt hadde en irriterende pop-up "checking mail" hvert minutt. Les hele posten min neste gang! For å gjøre det HELT klart, jeg er ikke på utkikk etter en ny mail klient. Jeg vil bare kunne få beskjed om når det er ny mail som venter på meg, uten å ha outlook ståendes åpen i bakgrunnen hele tiden. _________________ <C:>Dos <C:>Dosrun <C:>Run Dos Run !! ------------------ How far can too far go? [ Denne Melding var redigert av: aurstad på 2002-10-02 22:45 ] Lenke til kommentar
Kriger Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 For å gjøre det HELT klart, jeg er ikke på utkikk etter en ny mail klient. Jeg vil bare kunne få beskjed om når det er ny mail som venter på meg, uten å ha outlook ståendes åpen i bakgrunnen hele tiden. plages du. ingen som sa du skulle skifte klient..... det var kun ett forslag så rolig nu:) og ett forslag vis andre er intresert siden eg går utfra at det nok er fler som leser dette. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hei ! Mailwasher funker og er veldig bra. Det åpner ikke Outlook før du event. vil åpne mailene som dukker opp. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: plages du. ingen som sa du skulle skifte klient.....det var kun ett forslag så rolig nu:)og ett forslag vis andre er intresert siden eg går utfra at det nok er fler som leser dette. Ble bare irritert pga lasta ned og installerte det "bat" programmet som bare viste seg å være tull :wink: Takker for forslaget ditt btw :smile: Edit: Mailwasher var glimrende! Akkurat hva jeg trengte! Takker! _________________ <C:>Dos <C:>Dosrun <C:>Run Dos Run !! ------------------ How far can too far go? [ Denne Melding var redigert av: aurstad på 2002-10-02 23:45 ] Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: aurstad skrev (2002-10-02 23:39):Ble bare irritert pga lasta ned og installerte det "bat" programmet som bare viste seg å være tull :wink:Takker for forslaget ditt btw :smile:Edit: Mailwasher var glimrende! Akkurat hva jeg trengte! Takker! The Bat! er jo bra da! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 23:39, skrev aurstad:Ble bare irritert pga lasta ned og installerte det "bat" programmet som bare viste seg å være tull :wink: Tull? The Bat? Bah, humbug. Uendelig mye bedre enn OE og O iallefall. Skulle tro de var utviklet av gnomer. :wink: Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Enkelt og greit; sett outlook til å sjekke mail hvert 5. minutt, og la den varsle deg med en eller annen lyd. Deretter gjør dette for at den skal minimeres til tray; Start the registry editor (regedit.exe) Navigate to HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftOffice10.0OutlookPreferences. From the Edit menu, select New, DWORD value. Enter a name of MinToTray. Double-click the new value, and set it to 1. Restart Outlook. HEPP HEPP! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 23:39, skrev aurstad:Ble bare irritert pga lasta ned og installerte det "bat" programmet som bare viste seg å være tull :wink: Quote: Den 2002-10-03 08:47, skrev LarsC:Tull? The Bat? Bah, humbug. Uendelig mye bedre enn OE og O iallefall. Skulle tro de var utviklet av gnomer. :wink: Men du misforsto jo hele posten, jeg spurte etter et program som varslet om ny mail, ikke en ny mail client. Håper du i fremtiden tar deg tiden til å lese postene du svarer på. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Shrike skrev (2002-10-03 09:11):Enkelt og greit; sett outlook til å sjekke mail hvert 5. minutt, og la den varsle deg med en eller annen lyd.Deretter gjør dette for at den skal minimeres til tray;Start the registry editor (regedit.exe)Navigate to HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftOffice10.0OutlookPreferences.From the Edit menu, select New, DWORD value.Enter a name of MinToTray.Double-click the new value, and set it to 1.Restart Outlook.HEPP HEPP! hmm... finner ikke "10.0"... finner bare "8.0" og "9.0"... har lagt den til der, men d funker ikke... :sad: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 09:16, skrev aurstad:Men du misforsto jo hele posten, jeg spurte etter et program som varslet om ny mail, ikke en ny mail client. Håper du i fremtiden tar deg tiden til å lese postene du svarer på. Jeg leste, og jeg forstod. Men jeg glemte en :wink: i det første. Og en </sarkasme fordi O(E) ikke er en særlig trygg mailklient>. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg er klar over at Oe ikke er veldig trygg.. men det var vel heller ikke hva spørsmålet mitt dreide seg om. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Sant. Beklager. Jeg skal: A) Være varsom med OT B) Svare skikkelig C) Fikse ironidetektoren K? K. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 23:39, skrev aurstad: Quote: plages du. ingen som sa du skulle skifte klient..... det var kun ett forslag så rolig nu:) og ett forslag vis andre er intresert siden eg går utfra at det nok er fler som leser dette. Ble bare irritert pga lasta ned og installerte det "bat" programmet som bare viste seg å være tull :wink: Takker for forslaget ditt btw :smile: Edit: Mailwasher var glimrende! Akkurat hva jeg trengte! Takker! _________________ <C:>Dos <C:>Dosrun <C:>Run Dos Run !! ------------------ How far can too far go? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: aurstad på 2002-10-02 23:45 ]</font> Du kan du forklare mer om kordan mailwasher fungerer? Eg kan tenke meg noe slikt men siden du har det kan du forklare så eg slipper å gjøre det samme som deg og bat? takk Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 Bruk MSN messenger, enkelt og greit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå