espenfjo Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Bilen min blir veldig fort overopphetet, det er nok olje på den, det er nok vann på den, viften går rundt, og termostaten er relativt ny (i år). Hva kan dette være? :S Er en Mazda 323 1.5L Den "fjusker/jukser" også. Den går fint på tomgang, men når jeg setter den i gir, og gir gass hakker den :\ Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 defekt vannpumpe eller luft i kjølesystemet kanskje. fuskinga er jeg ik helt sikker på, hvilken årsmodell? Lenke til kommentar
emir Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 defekt vannpumpe eller luft i kjølesystemet kanskje. fuskinga er jeg ik helt sikker på, hvilken årsmodell? 6020613[/snapback] det kan være lurt å skjekke toppakningen hvis det er fusk Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Hvis motoren får ekstremt mager blanding vil den fuske og gå varm. Sjekk at den ikke drar falskluft noe sted, og ta en titt på pluggene (disse kan fortelle deg mye om forbrenninga) Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 ok.. Folkene på verkstedet sier at det er toppakningen, så da må jeg til å skifte den æsj.. Håper det ikke blir alt for vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå