Enceladus Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Nettverket på denne bærebare maskinen detter ut hele tiden der en annen bærebar normalt ville hatt god nettforbindelse. Hva det skyldes vet jeg ikke. Akkurat nå bruker jeg Intel PROSet/Wireless driveren. Denne sier at det er ypperlig kvalitet på nettverkforbindelsen men jeg kommer ikke inn alikevel. På Network Conections i windows viser det et rødt kryss over forbindelsen og den finner ingen tilgjengelige forbindelser. Instillingene er riktige og ville fungert fint på en annen bærebar. Jeg antar at det har med driveren å gjøre. Kan noen finne en optimal nettverksdriver for denne maskinen? eller vise meg en prosedyre i innstillingene som normalt ville fungert. Slik at jeg er sikker på at jeg ikke har gjort noe feil. Det må også sies at jeg kommer inn på nettet en gang i blandt, men detter fort ut igjen. Andre bærebarer har absolutt ikke problemer med det samme. Tundra 1557E Centrino - Intel P-M 1.7GHz/512MB/80GB/DVD RW/15"/WLAN/R9700 http://www.psdata.no/ps.asp?it=113104 Kan noen hjelpe meg? Endret 30. april 2006 av Gammelsko Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Finner du nettverket når du søker? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Finner du nettverket når du søker? 6014737[/snapback] Som sagt finner Intel proset driveren nettverket og oppnår god forbindelse. Men jeg kan alikevel ikke logge meg på nett. I Wireless Network Conections finner jeg ingen forbindelser. Kan du utdype hva du mener med "søke"? Lenke til kommentar
MasterBlaster Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Ditt siste svar er selvmotsigende. Som sagt finner Intel proset driveren nettverket og oppnår god forbindelse. Men jeg kan alikevel ikke logge meg på nett. I Wireless Network Conections finner jeg ingen forbindelser. I allefall, prøv å laste ned Network Stumbler herfra http://www.netstumbler.com/downloads/ og installere dette på den bærbare med problemer. Dette programmet finner alle tilgjengelige trådløse nett i nærheten av den bærbare, samt styrken på signalene fra disse, om de er kryptert og navnene på disse nettene. Du kan jo vandre litt rundt med den bærbare og se om du får bedre signaler andre steder slik at du kan komme inn. Dette burde gi deg en pekepinn på hva som skal til for å søke. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå