tunheim Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Er det teknisk mulig å kjøre en ny prosessor (fks. en socket A) på et gammelt "super socket 7"-hovedkort? Hovedkortet støtter ikke mere enn 550 Mhz, men det er vel ikke noe problem å underklokke prosessoren? Lenke til kommentar
dozking Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Tror ikke det går hel greit , er ikke bare å bytte rundt som 2 typer fiskeboller! Lenke til kommentar
mammut Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jo da går fint..Koble cpu direkte på 230 volt da..fungerer utmerket.... :razz: Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Det jeg tenkte var at kanskje en socket a-prosessor egentlig bare var raskere og hadde støtte for flere og større instruksjonssett enn en socket 7-prosessor. For i så fall burde det vel fungere, eller hva? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 22:42, skrev tunheim:Det jeg tenkte var at kanskje en socket a-prosessor egentlig bare var raskere og hadde støtte for flere og større instruksjonssett enn en socket 7-prosessor. For i så fall burde det vel fungere, eller hva? nei langt ifra og socketene er helt forskjelige Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Esj... ...og jeg som var blitt så glad i det gamle hovedkortet mitt. Ja, ja. Eg får vel sette den opp som en freenet-tjener Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-02 22:42, skrev tunheim:Det jeg tenkte var at kanskje en socket a-prosessor egentlig bare var raskere og hadde støtte for flere og større instruksjonssett enn en socket 7-prosessor. For i så fall burde det vel fungere, eller hva? Hva i **** er det du har røyka?!! Dette er fullstendig umulig! Kost på deg ett nytt HK! Det er nok ikke bare at de er blitt raskere her nei. Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Røyker bare egyptisk frukttobbakk, eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå