Gå til innhold

Bærbar pc til kjæreste, 7500,-

Anbefalte innlegg

Hei

Dama mi skal ha seg laptop før sommeren, og hun trenger litt hjelp. Hun skal bruke den til skole, PS og andre illustrasjonsprogrammer.

Hun har ca. 7500,- å bruke.

Vil at dere finner en relativt god maskin som kan falle i kategorien "mest for pengene" , Intel eller AMD spiller ingen rolle

Takker på forhånd :thumbup:

Endret av gamerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bump , trenger en final decicion :p ?

6063204[/snapback]

mas mas

6063236[/snapback]

5 dagers bump er mas ?

Vær så snill ... :roll:

Bare spør fordi jeg har absolutt ingen erfaringer med laptoper , bedre å spørre en gang for mye en for lite.

Lenke til kommentar

alexld har vært på forumet lenger enn meg, men er tydligvis ikke skikket nok til å si noe mer enn tull.

Til trådstarter: Jeg vil nok si at Aceren er den beste, men hvor folket får det til å være 3,5timer brukstid, vet jeg ikke, fordi jeg fant en lignende modell som hadde 1 time brukstid, men med hakket kraftigere prosessor(her er det snakk om 200mhz).

Men alt i alt er nok Aceren best(Aceren er den Efikkan nevner først i øverste posten sin.)

Mvh Patrick.

Endret av Patrick.M
Lenke til kommentar
alexld har vært på forumet lenger enn meg, men er tydligvis ikke skikket nok til å si noe mer enn tull.

6064018[/snapback]

Tull?

Folk svarer som regel ikke fortere av å bumpe?!?!?

Dumt svar av deg patrick :nei::no:

Lenke til kommentar

6064018[/snapback]

Tull?

Folk svarer som regel ikke fortere av å bumpe?!?!?

Dumt svar av deg patrick :nei::no:

6096578[/snapback]

Jo. Når det har gått 5 dager siden sist post, så kommer det nok svar litt fortere ved å bumpe.

Over til topic:

Jeg syns personlig det som gjorde den Aceren til et godt kjøp var skjermkortet. Dette er noe som ikke trengs her. Men likevel er jo prosessoren relativt oppegående. Det jeg frykter mest er at batteritiden er meget svak, noe som er kjent med bærbare maskinen med Sempron prosessorer. Jeg tviler sterkt på at denne maskinen i det heletatt holder 2 timer med lett bruk, selvom det er oppgitt til 3,5 timer batteritid.

Vil tro denne er et bedre valg for din kjæreste:

https://prisguiden.no/product.php?product_id=41679

Omtrent samme maskin.. men med litt mer kraft i prosessoren, samt 1024MB minne (som anbefales).. 500 kr. mer

https://prisguiden.no/product.php?product_id=41678

Veldig mye kraft for pengene.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...