carl-kr. Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) ja topic sier vel det meste. jeg ser at det er flere varianter og jeg er litt noob på dette feltet Endret 30. april 2006 av carl-kr. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Det kommer helt an på hvilken type ps2 du har... men swap magic suuuger da, er bare tull spør du meg, en matrix infinity chip gir deg MYE mere glede Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 PAss bare på at du ikke har en V12 modell når du skal bruke swap magic på slim maskinene (SPCH-70004 med klistremerke på siden) .. Ellers vil lasern din ryke fort siden ikke swap magic har noen "laserfix" SPCH-75004 burde holde greit. Nå vet ikke jeg hvor mye swapmagic koster, men tror neppe du må opp mange hundrelappene for å få en skikkelig løsning som modchip. Uansett, lykke til Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 PAss bare på at du ikke har en V12 modell når du skal bruke swap magic på slim maskinene (SPCH-70004 med klistremerke på siden) .. Ellers vil lasern din ryke fort siden ikke swap magic har noen "laserfix" SPCH-75004 burde holde greit. Nå vet ikke jeg hvor mye swapmagic koster, men tror neppe du må opp mange hundrelappene for å få en skikkelig løsning som modchip. Uansett, lykke til 6033759[/snapback] bestilte en ps2 slim på elkjop.no på mandag..har den vel til helgen kansje v12 model? vet ikke hvilken modell det er. også bestilte jeg swap magic 3.6 og et slikt "flipp flapp lokk". Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 vel, swap magic suger ikke. Den er billig samt at den gjør jobben! Selfølgelig er chip bedre, men da må du ut med like mye som selve ps2 koster (mer hvis du skal ha skikkelig chip). Kjøpe spill fra USA som man i europa må veeente lenge på var vel hovedgrunne til at jeg kjøpe Swap. Swap magic er tingen hvis du heller vil bruke penger på andre ting! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) 1000 kroner for en chip?... EDIT: Du mener vel hvis man får en person/bedrift til og gjøre det for seg. Endret 3. mai 2006 av Bundy Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) da får du nok en spch 75004. 6034816[/snapback] med andre ord vil den fungere greit med swap magic? jeg betalte 249kr for swap magic..det syns jeg er en grei pris. har aldri vært borti dette så jeg tenkte at det ville vært gøy å prøve.. og når det er "nesten" gratis så hvorfor ikke. Endret 3. mai 2006 av carl-kr. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Også mister du garantien din med det "dasslokket".... Ps: man kjøper ikke nødvendigvis spill fra utlandet hvis man har chip, det finnes langt billigere løsninger Dessuten så må du jo ha tak i "backup" spill når du har swap også... Btw, en matrix infinity koster 800kr ferdig montert Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Også mister du garantien din med det "dasslokket".... Ps: man kjøper ikke nødvendigvis spill fra utlandet hvis man har chip, det finnes langt billigere løsninger Dessuten så må du jo ha tak i "backup" spill når du har swap også... Btw, en matrix infinity koster 800kr ferdig montert 6037884[/snapback] hvem har sagt at jeg skal bruke "backup" spill edit: virker som swap magic er hatet her på forumet? Endret 3. mai 2006 av carl-kr. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Billigere løsninger?^^ Støtt de spilla du liker ved å kjøpe dem, brenn de andre! feks Kingdom Hearts 2 kjøpte jeg fra USA men fiksa det allikevel via "things we shall not mention" fordi jeg ikke klarte å vente så lenge det tok å få sendt fanteriet. Noen titler må man bare ha cover til.^^ OT: Sats på SM du, hvis du syns det blir for mye jobb med å bytte cd hele tida så kjøp chip. Enkelt og greit. Edit: Mega leifern var her Endret 3. mai 2006 av Tidus_hmm Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) jepp edit:OOPS Endret 3. mai 2006 av carl-kr. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Du quota meg med feil!? iiiiiiiik! Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 noen som vet om de metall greiene i første post fungerer bra? http://www.playstationshop.no/images/Micro...e1f4d67720c0a62 Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 trenger ikke det hvis du har flip-cover Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 trenger ikke det hvis du har flip-cover 6038540[/snapback] bare lurte på hvilken metode som var best,men det går kansje for det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå