Gå til innhold

Hvem har de beste og værste fraktprisene?

Anbefalte innlegg

Har ofte opplevd at jeg har funnet produkter som er billige og trodd at nå har jeg gjort ett kupp.

Men når man har lagt produktet i handlekurven og får se fraktprisen så blir det ikke mye billig...

Regner med at flere nettbutikker spekulerer i dette og setter lave priser på produkter og en "urimelig" høy fraktkostnad, på denne måten kommer de jo godt ut i f.eks. prisguiden.

Tenkte derfor jeg skulle spørre hvilke erfaringer folk har med nettbutikker og fraktpriser.

Hvem har de beste og hvem har de dårligste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle kjøpe et par deler til en maskin til lille bror min, fant flotte priser på pcutstyr.no, men da frakten ble lagt til ble det hele for dumt. Tror frakten kom nærmere 300kr, fant samme varene til egentlig samme pris på mpx.no, og frakt på 110kr. Jess digger mpx.no!

Lenke til kommentar

Handlet en CPU hos it24, og fikk den sendt den som brev for 30kr, kom vel fram og har ikke hatt noe problemmer med den. PCUtstyr sender også som brev, men til noe dyrere da de har større brev og mere embalasje rundt, det det er kjekt hvis man kjøper småting.

Lenke til kommentar

Tenkte faktisk akkurat jeg skulle lage ett innlegg om Multicom og fraktpriser.

Har leita en stund etter pirint cd plater, og fant det hos dem, 100stk 160kr helt grei pris og skulle ha dem.

Så i handlekurven 107kr i frakt ok, men skulle ha 2stk s-ata kabler også, la de til og vips frakt psisen var oppe i 173kr...

Ja ikke vet jeg hvordan de fikk det til men..

Ja ja får vell på nytt begynne og leite etter en butikk med print cd'er i den prisklassen og s-ata kabler..

Uheldig kombinasjon har jeg funnet ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...