Jostop Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har ofte opplevd at jeg har funnet produkter som er billige og trodd at nå har jeg gjort ett kupp. Men når man har lagt produktet i handlekurven og får se fraktprisen så blir det ikke mye billig... Regner med at flere nettbutikker spekulerer i dette og setter lave priser på produkter og en "urimelig" høy fraktkostnad, på denne måten kommer de jo godt ut i f.eks. prisguiden. Tenkte derfor jeg skulle spørre hvilke erfaringer folk har med nettbutikker og fraktpriser. Hvem har de beste og hvem har de dårligste? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Microplex.no er kjent for høye fraktpriser, nå er de blitt kjøpt opp av Netshop så vi får se hva som skjer videre. Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 SHG.no har vel heller ikke de beste fraktprisene Vekt Frakt 0 - 20 kg NOK 125,00* *Hertil kommer postoppkrav tillegg på kr. 50,- (Er jo ikke så verst dersom du kjøper noe som veier 10-20 kg da) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 utenabonnement.no skulle ha over 200 for å sende en liten mobil. AtW Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Skulle kjøpe et par deler til en maskin til lille bror min, fant flotte priser på pcutstyr.no, men da frakten ble lagt til ble det hele for dumt. Tror frakten kom nærmere 300kr, fant samme varene til egentlig samme pris på mpx.no, og frakt på 110kr. Jess digger mpx.no! Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Handlet en CPU hos it24, og fikk den sendt den som brev for 30kr, kom vel fram og har ikke hatt noe problemmer med den. PCUtstyr sender også som brev, men til noe dyrere da de har større brev og mere embalasje rundt, det det er kjekt hvis man kjøper småting. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Butikker som NetShop og Komplett har ikke avskrekkende priser. Komplett har jo til og med en postautomat og begge har hentebu hvis man vor i nærheten. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Tenkte faktisk akkurat jeg skulle lage ett innlegg om Multicom og fraktpriser. Har leita en stund etter pirint cd plater, og fant det hos dem, 100stk 160kr helt grei pris og skulle ha dem. Så i handlekurven 107kr i frakt ok, men skulle ha 2stk s-ata kabler også, la de til og vips frakt psisen var oppe i 173kr... Ja ikke vet jeg hvordan de fikk det til men.. Ja ja får vell på nytt begynne og leite etter en butikk med print cd'er i den prisklassen og s-ata kabler.. Uheldig kombinasjon har jeg funnet ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå