Gå til innhold

gpu - vannblokk Bladerunner-style

Anbefalte innlegg

Da har jeg kommet et godt stykke med gpu blokka mi! Noen vil kanskje kalle det en "rip-off" av Bladerunner sin, men syntes det var ganske tøft design så jeg tenkte why not? :grin:

Her er bildene:

GPU_mirror.jpg

GPU_over.jpg

GPU_under.jpg

kommentarer? spørsmål?

Kan nevne jeg ikke har polert blokka sikkelig enda da jeg skal lodde/sveise den senere! Men har gnikka litt da bare for bildene:D

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Jolle99 på 2002-10-02 22:13 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: Jolle99 på 2002-10-02 22:13 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel hadde ikke mye verktøy og jobbe med! Brukte bare en Baufil til å sage ut formen omtrentlig (sikkelig slit!!), deretter fil/rasp til å file ut buene. Og så et helt vanlig gammelt elektrisk hand bor (med HSS bor fra Clas) jeg fant i boden, til å "frese" ut vann kanalen. Har også brukt 3 typer sandpapir (160, 320, 600) + noe poleringsmiddel (stradur (elns)). Simple as that:) Prosjektet går delvis ut på å lage en vannblokk uten bruk av noen form for _mer_ avanserte verktøy/maskiner. De verktøyene jeg har brukt er slik som alle har stuet bort i et lite skap i boden eller noe sånt...! :grin: Mer bilder av arbeidsprosessen kommer senere, tenkte på å lage en artikkel til ok.no, håper de vil legge den opp når jeg er ferdig:)

[ Denne Melding var redigert av: Jolle99 på 2002-10-03 02:42 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...