Jolle99 Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Da har jeg kommet et godt stykke med gpu blokka mi! Noen vil kanskje kalle det en "rip-off" av Bladerunner sin, men syntes det var ganske tøft design så jeg tenkte why not? Her er bildene: kommentarer? spørsmål? Kan nevne jeg ikke har polert blokka sikkelig enda da jeg skal lodde/sveise den senere! Men har gnikka litt da bare for bildene:D <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Jolle99 på 2002-10-02 22:13 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Jolle99 på 2002-10-02 22:13 ] Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Riktig så elegant! "Spiral"-design attpåtil! Men får du plass til "vingene" da? Men på et GF4-kort er det kanskje ikke noe problem? Lenke til kommentar
Jolle99 Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Joa, her er målene: sketch Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Pent pent pent! Hvilken type bor har du brukt, altså skjær? Lenke til kommentar
Jolle99 Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Vel hadde ikke mye verktøy og jobbe med! Brukte bare en Baufil til å sage ut formen omtrentlig (sikkelig slit!!), deretter fil/rasp til å file ut buene. Og så et helt vanlig gammelt elektrisk hand bor (med HSS bor fra Clas) jeg fant i boden, til å "frese" ut vann kanalen. Har også brukt 3 typer sandpapir (160, 320, 600) + noe poleringsmiddel (stradur (elns)). Simple as that:) Prosjektet går delvis ut på å lage en vannblokk uten bruk av noen form for _mer_ avanserte verktøy/maskiner. De verktøyene jeg har brukt er slik som alle har stuet bort i et lite skap i boden eller noe sånt...! Mer bilder av arbeidsprosessen kommer senere, tenkte på å lage en artikkel til ok.no, håper de vil legge den opp når jeg er ferdig:) [ Denne Melding var redigert av: Jolle99 på 2002-10-03 02:42 ] Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Smart, veldig smart. Kjedelig med alle de fine artiklene som finnes, hvor alle krever utstyr som ikke enhver mann har tilgang på. (eller kunskap i hvordan den skal brukes). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå