Trancton Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Windows klarer ikke å finne de to partisjonene jeg har på 80GB disken min... Under lagringsmedia kommer harddisken kun frem som Dynamisk/Ekstern... Det er en 80 GB WD Caviar... Noen som vethva problemet er!? Den har fungert helt fint tidligere!? Hvordan kan jeg få tilbake partisjonene og innholdet på dem!? Lenke til kommentar
dozking Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Jeg vet ikke hvor enkelt det blir å få "tilbake" disken med alt innholdet på. Du er sikker på at maskinen finner hardisken i biosen? Hvis ikke sjekk alle kabler til disken. Hvis du kjører Win2k/Xp kan du prøve å gå inn på: Administrative Tools -> Computer Management -> Disk Management. Der kan finne ut hvordan det står til med disken din. Grunnen til at dette klikket er uvist for meg iallefall, har hendt lignende ting med mine disker, det bare skjer av og til!!! Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 2. oktober 2002 Del Skrevet 2. oktober 2002 Hva slags Windows er det du kjører på den PC-en som skal finne partisjonene (evt. er det BIOS-en som ikke finner dem) ? Grunn til at jeg spør: FAT/FAT32 - filsystemet som f.eks. Win 98 bruker, finner ikke partisjoner med NTFS - filsystemet som brukes av bla. 2000 og XP. Du kan jo skaffe deg Partition Magic til Windows, og se etter om det progget finner ut noe lurt... :smile: Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Er windows XP....og den er formatert med NTFS Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 2. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2002 Er windows XP....og den er formatert med NTFS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå