Gå til innhold

GeForce 7900GT & GTX på tilbud hos Komplett

HKS

Anbefalte innlegg

Komplett har helgetilbud denne hegen, og de har fått inn en batch med XFX GeForce 7900GT som de har tilbud på.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320053&cks=SWO

I skrivende stund er lagerstatus på 50-99 stk

Kortene har ViVo, og de er fabrikklokket til 520/1500

Pris nå er: 2.595,-

Førpris 3.195,-

De har også en batch med Gainward GeForce 7900GTX på lager. Disse er klokket som standard 7900GTX, og har 512MB minne

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318496&cks=SWO

I skrivende stund er lagerstatus på 50-99 stk

Pris nå er: 3.995,-

Førpris 4.695,-

Her kan man få en god deal, og det beste er at kortene er på lager... :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg også likte disse tilbudene GDI :). Men jeg skal ikke ha PC før AM2 eller Conroe er på markedet grrr.. så da tørr jeg ikke hoppe på nå. Har AGP PC.

EDIT:

Hvilke butikker har lavere priser enn komplett på Gainward GeForce 7900GTX 512MB GDDR3? Synes alle starter på 4.500-600? Vel det er uansett litt billigere da hehe, men marginalt. Uansett et ekstremt godt tilbud :) 3.995,-

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Hvilke butikker har lavere priser enn komplett på Gainward GeForce 7900GTX 512MB GDDR3? Synes alle starter på 4.500-600? Vel det er uansett litt billigere da hehe, men marginalt. Uansett et ekstremt godt tilbud :) 3.995,-

6015010[/snapback]

Ja, det er en god pris... Du får et kort som yter på høyde med toppkortene til ATi, samt etter min mening, en av markedets beste luftbaserte kjøleløsninger. (effektiv og meget stille), og merkbart lavere strømforbuk og varmeutvikling enn forrige generasjon fra nVidia (og ATi)

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal slå til på en Intel Pentium D 930 med et 975XBX kort som støtter Conroe senere og slå til på dette 7900GTX Gainward kortet nå.

Eller om jeg banker på en S939 med Opteron165 og ram'en jeg har og dette 7900GTX. Hmm vanskelig dag hehe. Kaste ut penger eller ikke hmmm

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal slå til på en Intel Pentium D 930 med et 975XBX kort som støtter Conroe senere og slå til på dette 7900GTX Gainward kortet nå.

Eller om jeg banker på en S939 med Opteron165 og ram'en jeg har og dette 7900GTX. Hmm vanskelig dag hehe. Kaste ut penger eller ikke hmmm

6015304[/snapback]

Bruk pengene mens du har dem :p

Lenke til kommentar

6015304[/snapback]

Hvis hovedkortprodusenten sier at kortet kommer til å fungere med Conroe, så tror jeg at jeg hadde hoppet på den... Da får man DDR2 minne som man uansett må ha hvis det blir AM2 ved en senere annlesning.

Lenke til kommentar

Er Intel D975XBX "Bad Axe" R304 jeg har sett som skal støtte Conroe senere. Litt off topic, men pga evt. avgjørelse for å få dette skjermkortet med PCIe nå :).

EDIT:

Er det andre forskjeller på GT og GTX enn kjøler og frekvens? Jeg skal vannkjøle.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Er Intel D975XBX "Bad Axe" R304 jeg har sett som skal støtte Conroe senere. Litt off topic, men pga evt. avgjørelse for å få dette skjermkortet med PCIe nå :).

EDIT:

Er det andre forskjeller på GT og GTX enn kjøler og frekvens? Jeg skal vannkjøle.

6015522[/snapback]

De har akkurat samme kjerne, men gtx har jo dobbelt så mye minne da.

Men lurer også hvordan ett vannkjølt GT på 700@1800 ville klart seg mot ett gtx kort på samme hastighet?

Endret av stinger82
Lenke til kommentar
De har akkurat samme kjerne, men gtx har jo dobbelt så mye minne da.

Men lurer også hvordan ett vannkjølt GT på 700@1800 ville klart seg mot ett gtx kort på samme hastighet?

6016347[/snapback]

Min teori:

Like bra, men ikke fullt så bra på høyere oppløsninger(er vel her mer minne er en fordel).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...