Equanox Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Heii. Jeg prøvde meg på et aldri så lite overklokkings forsøk igår (har gjort det før). Min A64 var på 2.6, så skulle jeg prøve å få den til 2.7, men nå får jeg ikke starta pc'n engang. CPU'n ble ikke for varm, selv om jeg bruker luftkjøling. [VapoChill Micro - High-end] Men det er jo sånn at det skal være en jumper på HK et sted som skal flyttes tilbake, hvis maskinen ikke starter. Jeg finner ikke den jumperen på mitt Asus A8N sli HK. Noen som har det sammen kortet som kan sende meg et bilde elns av jumperen? Eller er det noen andre her som tror at pc'n ikke starter av noen andre grunner? Men er det en mulighet for at CPU'n har tatt kvelden? Veldig irriterende isåfall. Blir veldig takknemlig for svar. Sitter nå på den gamle pc'n uten noe å gjøre, ikke så veldig stas. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) For å resette CMOS så må du som du sier flytte en jumper. Hvor denne står plassert, og nøyaktig hva du skal gjøre, står garantert i manualen som fulgte med hovedkortet. Men uansett har jeg søkt litt på nettet, og mest sannsynlig er CMOS-jumperen, den jeg har markert på vedleggs-bildet. Edit: Fikset en liten typo Endret 30. april 2006 av Anderssb Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) For å resette CMOS sp må du som du sier flytte en jumper. Hvor denne står plassert, og nøyaktig hva du skal gjøre, står garantert i manualen som fulgte med hovedkortet. Men uansett har jeg søkt litt på nettet, og mest sannsynlig er Endret 30. april 2006 av Anderssb Lenke til kommentar
Equanox Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Thanks, jeg bytta jumperen og tok ut CMOS batteriet i 5 sek, så da funka det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå