Vo0do0 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Eg e fra Stord. Eg snakke sånn som detta. Da e kanskje den styggaste dialekto i verden. Iallfall heilt jævlig å hørra den på TV. Berte Rommetveit e fra samme plass. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Elin Tvedt er fra mi bygd! Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jepp... Ølen e plasse vetttu! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Eg e fra Stord. Eg snakke sånn som detta. Da e kanskje den styggaste dialekto i verden. Iallfall heilt jævlig å hørra den på TV. Berte Rommetveit e fra samme plass. 6041304[/snapback] Halla slektå mi e fra Stord, å ja, det e den styggaste dialekten :!: Lenke til kommentar
cerion Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg er også nordlending og snakker dialekten til stedet jeg bor på. Av prinsipp nekter jeg å skrive dialekt, fordi det ender opp med at ingen skjønner noe. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 jau, i sitt her å snakka romsdaling i sjønna du. grei dialekt, men ikkje so månge frå osloområdæ so førstenn oss når me prata skikkæli dialekt ska tru koffør? 6040613[/snapback] Er go på å skjønne romstalsdialekt jæi. Pærsonli snakker jæi Oslo-dialekt, en mellomting mellom østkanten å vestkanten. Kommer fra øst, men har mye impulser fra vest da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-gjmTLx Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Surnadal på Nordmøre her... Hør på det her.....syschå, aschå, nischå....Fasiten finn di oinner. Svaret e: ...17, 18, 19... Kongedialekt. Kan prek om alt mellom himmel og jord uten at en kjæft skjønne ka e sie... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Æ æ å edår, d kan man si på mi dialækt. (Kr.sand) Endret 4. mai 2006 av RIP Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Elin Tvedt er fra mi bygd! 6041923[/snapback] Og moren min er vennine med henne Hvem vil ta på meg!? --- På den seriøse siden: Hva er det med folk og kjendiser egentlig? De er like mye mennesker som jeg og meg. De, plassen deres eller de som de kjenner har ikke noe større betydning for de de er kjente. Kjendiser må være noe av det mest oppskrytte for tiden. Endret 4. mai 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Tippa eg ska skunda meg ut te nese å klå på deg! Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Eg kjem fra Valdres i Oppland.. Lengst sør, og der kan man si: Ko ska mø gjera i dag, kansje mø ska dra med øss nokon på bading og feste.. oversatt: hva skal vi gjøre i dag, kansje vi kan få med oss noen og bade og feste.. Å e bruka dialekte så masse e klara, elska dialekte mi.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 æ snakke trondhjæmmertrøndersk Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Elin Tvedt er fra mi bygd! 6041923[/snapback] Å ja gjett hvem som kommer fra mi bygd da? Gir opp? ok. Selveste Valgerd Svarstad Haugland :!: Det er ikke akkurat noe jeg er stolt av nei Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Oj, glemte jo selveste idol-mari! Hun er jo fra Ølen.. Mora hennes er gym læreren min!! wow Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 jeg er fra hamar, så den er vel ganske så lik oslo vil jeg tro... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Oj, glemte jo selveste idol-mari! Hun er jo fra Ølen.. Mora hennes er gym læreren min!! wow*bilde* 6043862[/snapback] Har høyrt rykter om at ho er ein villstyring og lett på både alkoholen og tråden Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Sånn som detta her snakke eg cirka. Eg e ein ekte kvemming. I dag va da varmt. Lenke til kommentar
si_men Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Fin Oslo dialekt her. 6042428[/snapback] Word Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå