Gå til innhold

GeFORCE 7600 GS erfaringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer selvsagt hva du mener med et godt kort :hmm:

 

XFX 7600gs kommer med

 

-Passiv kjøling

-To DVI ut

-Dual link DVI (støtter opp til 2560X1600)

-Samme kjerne som 7600gt men klokket noe ned og leveres med DDRII Ram

 

Kortet vil kjøre helt greit nye spill som Oblivion/F.E.A.R så lenge man ikke trenger å kjøre på de høyeste settingene.

 

Kortet kan kjøres i SLI og vil da nærme seg ytelsen til et 7900gt i visse tilfeller. Det bør nevnes at et enkelt 7900gt er å foretrekke hvis du trenger slik ytelse i dag.

 

Temperature på mitt kort (nå har jeg riktignok den klokkede varianten) er rundt 50 grader på idle og det høyeste har vært i overkant av 70 grader etter noen timer oblivion (klokket enda litt høyere).

 

Hvis man eventuelt skal kjøpe nytt kort til høsten/vinteren kan kortet enkelt og greit brukes i et HTPC prosjekt, det er i hvert fall min (tentative :roll: ) plan

Lenke til kommentar
Kommer selvsagt hva du mener med et godt kort  :hmm:

 

XFX 7600gs kommer  med

 

-Passiv kjøling

-To DVI ut

-Dual link DVI (støtter opp til 2560X1600)

-Samme kjerne som 7600gt men klokket noe ned og leveres med DDRII Ram

 

Kortet vil kjøre helt greit nye spill som Oblivion/F.E.A.R så lenge man ikke trenger å kjøre på de høyeste settingene.

 

Kortet kan kjøres i SLI og vil da nærme seg ytelsen til et 7900gt i visse tilfeller. Det bør nevnes at et enkelt 7900gt er å foretrekke hvis du trenger slik ytelse i dag.

 

Temperature på mitt kort (nå har jeg riktignok den klokkede varianten) er rundt 50 grader på idle og det høyeste har vært i overkant av 70 grader etter noen timer oblivion (klokket enda litt høyere).

 

Hvis man eventuelt skal kjøpe nytt kort til høsten/vinteren kan kortet enkelt og greit brukes i et HTPC prosjekt, det er i hvert fall min (tentative  :roll: ) plan

6014115[/snapback]

 

 

jeg er ikke sånn kravstor gamer,men liker å ha et godt skjermkort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...