Feltherre Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hva slags erfaringer har der med XFX GeFORCE 7600 GS 256MB?? Er det et godt kort?? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Joda, 7600GS er et veldig godt kort for prisen. Ytelsemessig ligger det langt foran 6600GT, i tillegg er det et av de minst strømkrevende kortene du får kjøpt, og dermed kommer også mange av dem med passiv kjøling. Bedre kort til prisen får du ikke. Lenke til kommentar
Traktormannen Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Kommer selvsagt hva du mener med et godt kort XFX 7600gs kommer med -Passiv kjøling -To DVI ut -Dual link DVI (støtter opp til 2560X1600) -Samme kjerne som 7600gt men klokket noe ned og leveres med DDRII Ram Kortet vil kjøre helt greit nye spill som Oblivion/F.E.A.R så lenge man ikke trenger å kjøre på de høyeste settingene. Kortet kan kjøres i SLI og vil da nærme seg ytelsen til et 7900gt i visse tilfeller. Det bør nevnes at et enkelt 7900gt er å foretrekke hvis du trenger slik ytelse i dag. Temperature på mitt kort (nå har jeg riktignok den klokkede varianten) er rundt 50 grader på idle og det høyeste har vært i overkant av 70 grader etter noen timer oblivion (klokket enda litt høyere). Hvis man eventuelt skal kjøpe nytt kort til høsten/vinteren kan kortet enkelt og greit brukes i et HTPC prosjekt, det er i hvert fall min (tentative ) plan Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Kommer selvsagt hva du mener med et godt kort XFX 7600gs kommer med -Passiv kjøling -To DVI ut -Dual link DVI (støtter opp til 2560X1600) -Samme kjerne som 7600gt men klokket noe ned og leveres med DDRII Ram Kortet vil kjøre helt greit nye spill som Oblivion/F.E.A.R så lenge man ikke trenger å kjøre på de høyeste settingene. Kortet kan kjøres i SLI og vil da nærme seg ytelsen til et 7900gt i visse tilfeller. Det bør nevnes at et enkelt 7900gt er å foretrekke hvis du trenger slik ytelse i dag. Temperature på mitt kort (nå har jeg riktignok den klokkede varianten) er rundt 50 grader på idle og det høyeste har vært i overkant av 70 grader etter noen timer oblivion (klokket enda litt høyere). Hvis man eventuelt skal kjøpe nytt kort til høsten/vinteren kan kortet enkelt og greit brukes i et HTPC prosjekt, det er i hvert fall min (tentative ) plan 6014115[/snapback] jeg er ikke sånn kravstor gamer,men liker å ha et godt skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå