Wubbable Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg vil dele C disken min i 2, for å legge steam på en av partisjonene (steam lager sykt mye fragmentering). Spørsmålet er: Begge partisjonene er på samme fysiske disk. Hvis en partisjon blir veldig fragmentert, har det en negativ effekt på den andre partisjonen? (Antatt at den andre er defragmentert) Lenke til kommentar
roac Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg vil dele C disken min i 2, for å legge steam på en av partisjonene (steam lager sykt mye fragmentering).Spørsmålet er: Begge partisjonene er på samme fysiske disk. Hvis en partisjon blir veldig fragmentert, har det en negativ effekt på den andre partisjonen? (Antatt at den andre er defragmentert) 6013948[/snapback] Når det er aktivitet (lesing/skriving) til den fragmenterte partisjonen også: Ja. Ellers: nei. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 OK, takker Hadde tenkt på dette i en stund nå, siden hver gang jeg spiller et spill på steam (HL2, CS, CSS), så blir disken veldig fragmentert pga. map-cache og sound-cache filene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå