Gå til innhold

Min aller nyeste film


Gjest

Anbefalte innlegg

Trevakt: hva med å tenkte ut hva som skal være i filmen.. også får du flere folk med på å lage den..

Hvis filmen har en mening så blir den fort mye bedre..

 

Se denne: http://video.google.com/videoplay?docid=17...out+you&pl=true

 

den er bra gjennomført og har en mening/historie..

6015039[/snapback]

Jeg liker ikke den filmen så godt, men hvis jeg hadde hele dagen og flere acounts, kunne jeg ha laget en bedre. Neste film skal jeg bruke to spillere sammen, og den tror jeg blir ett gjennombrudd ..egentlig.

6015065[/snapback]

 

Haha.... det der er den beste WoW filmen ever...

Den dagen du lager en bedre så skal jeg gratulere deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den filmen der var så utrolig kjedelig uten noe innhold i det hele tatt.

 

40% Intro til filmen

20% Hvor du står på en mount og ser et lik lagge

40% Rulletekst

 

Du har litt å lære når det gjelder å lage film. Eneste grunnen til at noen ser denne er fordi at de skal se nok en latterlig film av deg Trevakt.

 

Det værste er at du tar glede av å spamme forumet med denne driten, syntes rett og slett synd på deg. :nei:

Lenke til kommentar
Trevakt: hva med å tenkte ut hva som skal være i filmen.. også får du flere folk med på å lage den..

Hvis filmen har en mening så blir den fort mye bedre..

 

Se denne: http://video.google.com/videoplay?docid=17...out+you&pl=true

 

den er bra gjennomført og har en mening/historie..

6015039[/snapback]

Jeg liker ikke den filmen så godt, men hvis jeg hadde hele dagen og flere acounts, kunne jeg ha laget en bedre. Neste film skal jeg bruke to spillere sammen, og den tror jeg blir ett gjennombrudd ..egentlig.

6015065[/snapback]

 

 

Betyr det at du bruker mindre enn én dag per film? Hva med å legge ned litt mer tid, og kanskje få et brukbart resultat?

Lenke til kommentar

Here without you er en BRA film, men den kan ikke sammenligne seg med Illigal Danish, som er den desidert beste WoW storyline filmen som finnes...

 

 

Noen som har fått med seg om den nyeste har kommet?

 

 

PS: Det var de minuttene jeg brukte på crap, som jeg aldri får igjen... takk trevakt. btw, keep up the "GOOD" work ;) neida... seriøst, øvelse gjør mester, legg litt sjel i det, så går det ;)

Lenke til kommentar
Here without you er en BRA film, men den kan ikke sammenligne seg med Illigal Danish, som er den desidert beste WoW storyline filmen som finnes...

 

 

Noen som har fått med seg om den nyeste har kommet?

 

 

PS: Det var de minuttene jeg brukte på crap, som jeg aldri får igjen... takk trevakt. btw, keep up the "GOOD" work ;) neida... seriøst, øvelse gjør mester, legg litt sjel i det, så går det ;)

6016599[/snapback]

 

legge litt sjel i det eller selge hele sjelen til en profesjonell filmskaper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...