Tha sims Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har nettopp oppdaget hvor digg det er å ha brusen, pepsi max, i fryseren. Ikke så lenge at alt blir fryst, men akkurat slik at det danner seg små iskrystaller i brusen. Noen fler som gjør dette, eller er det bare meg Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg gjør det ikke, mest fordi jeg drikker opp brusen før jeg kommer på tanken å kaste den i fryseren. - Og om jeg legger den i fryseren så glemmer jeg den, litt farlig Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 I see Jeg har slik kokketimer, så setter jeg den på i x antall minutter (avhenger om brusen er varm eller kald i utgangspunktet). Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Ja, jeg har en slik en jeg også. Men nei, jeg drikker den med en gang jeg Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 legger ofte brusen i frysern, glemmern som oftest også =( Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det der blir ofte gjort om sommern her i huset Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 En Cola 3 kvarter i fryseren gjør susen. Legger seg et deilig islag på toppen. Herlig! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hvem gidder vel å bruke fryseren i 15 min når det kan gjøres på 5 min med ekte kjmi? Enkelt. Is i en beholder, litt vann (slik at du får isvann) og MASSE salt. Rør litt rundt og ha flaska eller boksen med drikke. Vent 5 min. Om brusen ikke har 0 grader etter 5 min har du gjort en feil. Så denne i mythbusters, hvor de avkjøte øl på 5 min med denne metoden Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Pøhh branslokkingsapperat er mest effektivt! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 legger også pepsi max i fryseren.. men jeg fryser den spnn 90% da.. den varer lenger da.. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Hvem gidder vel å bruke fryseren i 15 min når det kan gjøres på 5 min med ekte kjmi? Enkelt. Is i en beholder, litt vann (slik at du får isvann) og MASSE salt. Rør litt rundt og ha flaska eller boksen med drikke. Vent 5 min. Om brusen ikke har 0 grader etter 5 min har du gjort en feil. Så denne i mythbusters, hvor de avkjøte øl på 5 min med denne metoden 6014709[/snapback] Luring du Forbredelsene og vasking av beholder tar jo minst like lang tid ( og mer stress ). En annen ting er at du også må ha is, og det tar jo lang tid (lengre enn å kjøle brusen). MYTH BUSTED! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hjelper å ha isbitmaskin/kjøleskap øhøhø Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Luring du Forbredelsene og vasking av beholder tar jo minst like lang tid ( og mer stress ). En annen ting er at du også må ha is, og det tar jo lang tid (lengre enn å kjøle brusen). MYTH BUSTED! 6015164[/snapback] Om du bruker 15 min på å ha is, vann og salt i en bolle så sliter du litt sier nå jeg. Oppvasken er nå ikke rare sakene. Varmt vann i bollen, done. Sparre lang tid mener nå jeg. Da er det værre med å bruke brannsloknings apparatet, hvor det er et skikkelig svineri etterpå Og de fleste er vel i bestittelse av en del is på sommerstid. Om ikke så er du ikke varm nok. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Da er det værre med å bruke brannsloknings apparatet, hvor det er et skikkelig svineri etterpå Det er vel her snakk om CO2-apparat, og ikke pulver-/skumapparat. CO2 blir ikke griseri bare masse snø/is. (Tørris egentlig) Endret 30. april 2006 av skrekk Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har for øyeblikker tre stk. gjennomsfrosne en og en halv litere med cola, og et par joggurter liggende på bunnen av fryseren. Jeg har en tendens til å glemme av slikt. Lenke til kommentar
salah Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Pussig at jeg sitter her med et glass omtrent nedfryst Cola. Omtrent gratis is - med favorittsmaken. Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Omtrent gratis is - med favorittsmaken. 6017327[/snapback] Du må jo betale for colaen... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 gjorde lignende med vann før Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Jeg er så heldig at jeg har en liten fryser på ca 50x50x50cm rett ved siden av data'en så jeg bare kan lene meg til sida når jeg sitter i stolen og åpne fryseren og forsyne meg med isbiter og brus som jeg pleier å kjøle ned der og iskrem da såklart edit: har også noen mini pizza'er der som jeg kan steke i pizzaovnen som jeg også har rett ved siden av data'en.. Deilig å sleppe å reise seg opp for å steike pizza eller hente brus Endret 30. april 2006 av santaxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå