Gå til innhold

Brus i fryseren, noen fler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem gidder vel å bruke fryseren i 15 min når det kan gjøres på 5 min med ekte kjmi?

Enkelt.

Is i en beholder, litt vann (slik at du får isvann) og MASSE salt. Rør litt rundt og ha flaska eller boksen med drikke. Vent 5 min. Om brusen ikke har 0 grader etter 5 min har du gjort en feil.

Så denne i mythbusters, hvor de avkjøte øl på 5 min med denne metoden :p

Lenke til kommentar
Hvem gidder vel å bruke fryseren i 15 min når det kan gjøres på 5 min med ekte kjmi?

Enkelt.

Is i en beholder, litt vann (slik at du får isvann) og MASSE salt. Rør litt rundt og ha flaska eller boksen med drikke. Vent 5 min. Om brusen ikke har 0 grader etter 5 min har du gjort en feil.

Så denne i mythbusters, hvor de avkjøte øl på 5 min med denne metoden :p

6014709[/snapback]

Luring du :p

Forbredelsene og vasking av beholder tar jo minst like lang tid ( og mer stress ). En annen ting er at du også må ha is, og det tar jo lang tid (lengre enn å kjøle brusen). MYTH BUSTED! :p

Lenke til kommentar
Luring du :p

Forbredelsene og vasking av beholder tar jo minst like lang tid ( og mer stress ). En annen ting er at du også må ha is, og det tar jo lang tid (lengre enn å kjøle brusen). MYTH BUSTED! :p

6015164[/snapback]

Om du bruker 15 min på å ha is, vann og salt i en bolle så sliter du litt sier nå jeg. Oppvasken er nå ikke rare sakene. Varmt vann i bollen, done. Sparre lang tid mener nå jeg. Da er det værre med å bruke brannsloknings apparatet, hvor det er et skikkelig svineri etterpå :p

Og de fleste er vel i bestittelse av en del is på sommerstid. Om ikke så er du ikke varm nok.

Lenke til kommentar
Da er det værre med å bruke brannsloknings apparatet, hvor det er et skikkelig svineri etterpå :p

Det er vel her snakk om CO2-apparat, og ikke pulver-/skumapparat. CO2 blir ikke griseri bare masse snø/is. (Tørris egentlig)

Endret av skrekk
Lenke til kommentar

Jeg er så heldig at jeg har en liten fryser på ca 50x50x50cm rett ved siden av data'en så jeg bare kan lene meg til sida når jeg sitter i stolen og åpne fryseren og forsyne meg med isbiter og brus som jeg pleier å kjøle ned der og iskrem da såklart ;)

edit: har også noen mini pizza'er der som jeg kan steke i pizzaovnen som jeg også har rett ved siden av data'en..

Deilig å sleppe å reise seg opp for å steike pizza eller hente brus :p

Endret av santaxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...