Gå til innhold

Matrox G550

tein

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg nytt skjermkort, og lurer på om det finnes noen gode alternativer til dette kortet. Jeg jobber for det meste med grafiske programmer som PhotoShop, Illustrator og QuarkXpress

Finnes det noe kort som har like god 2D grafikk som Matrox, som har mulighet for å tilkoble to skjermer og som også takler 3D?

Kortet bør helst ikke koste mer enn 1500,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-02 22:10, skrev Stonescream:

ati 8500le fra quad.no skulle vel dekke dette behovet bra.

Har retail utgaven av kortet og er veldig godt fornøyd.

takler både spill, 2d og 2 skjermsløsning bra.

et tips. bruk utramoon sin programvare til dual funksjoner i stedet for hydravision

Hei! Gjør dette kortet fra Flexi-data samme nytte?:

Hercules 3D Prophet FDX8500LE 128MB DDR

AGP, ATI Radeon 8500LE, TV-Out, Bulk

Lenke til kommentar

Kan anbefale ATI Radeon 8500 serien! Bruker det selv, å jeg designer i både Photoshop og Illustrator.. men for all del, bruk en god skjerm også. Mye av problemene med farger og 2D ligger i skjermen! Bruker Sony 21" Triniton selv, da får jeg Max ut av Radeon 8500 kortet! :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-02 21:55, skrev tein:

Skal kjøpe meg nytt skjermkort, og lurer på om det finnes noen gode alternativer til dette kortet. Jeg jobber for det meste med grafiske programmer som PhotoShop, Illustrator og QuarkXpress

Finnes det noe kort som har like god 2D grafikk som Matrox, som har mulighet for å tilkoble to skjermer og som også takler 3D?

Kortet bør helst ikke koste mer enn 1500,-

Jeg hadde Ati r 8500 og har nå g550.Kunne ikke se noe umidelbar forskjell.G550 har akkurat samme 3d score som g400.Tror jeg hadde gått for ett 8500le,så har du noe å "gi" på 3d siden oxo,men er det KUNN 2d hadde jeg gått for g550 eller parhelia selv om den koster boksa av deg :smile:

mine 2 cent

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...