nietsrot Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 jeg har prøver å export en film slik at den lagres som bilder, men når jeg gjør det så kommer det bare et bilde. noen som vet hva keg gjør feil.?? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Å exportere en frame er jo et bilde, du har sikkert innstillinger på 25 fps, dvs. 25 frames i sekundet som film. Exporterer du en frame får du et bilde i det formatet du vil men jeg vet ikke om det går an å exportere en hel film til stillbilder. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Du velger vel File --> Export --> Frame reknar eg med. I so fall lagrer ein berre den ramma som er valgt i tidslinja. For å eksportere ein heil film som frames vel du File --> Export --> Movie, og vel Windows Bitmap, GIF, TIFF eller Targa i Settings. Eit anna alternativ, som kan vere praktisk i nokre tilfelle, er å eksportere som Filmstrip. Då får du eitt stort bilete der alle rammene er med, i to kolonner. Denne kan so opnast i Photoshop for redigering, og importerast inn at i Premiere, der den vil fungere som eit vanleg filmklipp. Lenke til kommentar
nietsrot Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Du velger vel File --> Export --> Frame reknar eg med. I so fall lagrer ein berre den ramma som er valgt i tidslinja. For å eksportere ein heil film som frames vel du File --> Export --> Movie, og vel Windows Bitmap, GIF, TIFF eller Targa i Settings. Eit anna alternativ, som kan vere praktisk i nokre tilfelle, er å eksportere som Filmstrip. Då får du eitt stort bilete der alle rammene er med, i to kolonner. Denne kan so opnast i Photoshop for redigering, og importerast inn at i Premiere, der den vil fungere som eit vanleg filmklipp. 6015466[/snapback] Hvordan gjør du det det siste du sa. Exportere som en filmstrip? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Det ligg på same stad som BMP, TIFF osb., Export Movie --> Settings --> File type (e.l.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå