simalarion Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har fylt opp aftermath nå, uten at jeg en eneste gang har sett at stun effekten som skal vare i 5 sek har skjedd. (skal jo funke på destruction spell?) Virker det rett å slett ikke så det bare er å rerolle? Lenke til kommentar
N* Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Den skall ikke stunne, den skal "daze". Fienden går altså litt saktere når den proccer. Den funker som den skal, men om det er verdt 5 poeng kan diskuteres. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Som jeg har sagt ørten ganger før i warlock-tråden, så er Aftermath det dårligste talentet en warlock har. Bruk heller de 5 (!) poengene en annen plass. Som i Imp. Shadowbolt eller Bane, men selvsagt, eksperimenter så mye du vil. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Den funker den, har mange ganger blitt daza av en warlock i BG's osv. Som seian, sier så er det ganske unødvending å ha 5 talents der... Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Som jeg har sagt ørten ganger før i warlock-tråden, så er Aftermath det dårligste talentet en warlock har. 6014978[/snapback] Det han sa.. :!: Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Som jeg har sagt ørten ganger før i warlock-tråden, så er Aftermath det dårligste talentet en warlock har. Naaaah, vil nå si at imp. drain soul, imp. CoW og imp. CoA alle er en god del dårligere, men ja - Aftermath er ikke noe å sette poeng i heller Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2006 Nope har bytta, og det fungere mye bedre nå. Konsenterer meg om mer mana, kortere kastetider osv. Virklig ikke noe å bruek 5 talents på nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå