TOO TRILL Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 ...eller worklogs som de het før? Det var mange fine prosjekter her før, men nå er de borte. Har så veldig lyst til å se på de. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 de ligger i denne kategorien. du må bare søke hvis du skal finne de Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hva vis man ikke husker navnet på de? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Da blar man bakover Det er fortsatt mange fine prosjekter her, men de ligger litt bak fordi ingen har skrevet der/ferdig prosjekt. Og vær så snill, ikke bump gamle tråder! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) hmmm...det var rart. den eldste jeg finner er Le jaune et bleu eller noe sånt. Har satt på slik at jeg ser alle emner fra alle dager, men finner ingen. Kan du gi en link? EDIT: fant de nå, lån under arbeidslogger - kommentarer ikke arbeidslogger Endret 30. april 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 hmmm...det var rart. den eldste jeg finner er Le jaune et bleu eller noe sånt.Har satt på slik at jeg ser alle emner fra alle dager, men finner ingen. Kan du gi en link? EDIT: fant de nå, lån under arbeidslogger - kommentarer ikke arbeidslogger 6015628[/snapback] Du er flink til å lese må jeg si de ligger i denne kategorien. du må bare søke hvis du skal finne de 6014009[/snapback] Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 30. april 2006 Forfatter Del Skrevet 30. april 2006 Beklager, bare skumleste gjennom svarene her. Men du trenger ikke å være så sarkastisk ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå